Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Perp, åh, torra stigar! Dagens tur kvalade nog in som årets näst smetigaste runda, halvvägs jag jag upp att försöka hålla mig någorlunda ren, trots nyinstallerade skärmar!
Såhär efter att ha paddlat runt gyttjan några timmar tänker jag tillbaka på förra helgens stigcykling i Piteå, Peac och *micke* njuter av sol, hårdfrusna stigar och någon cm pudersnö
Lite oväntat så låg det massa slask på vissa av stigarna i Tavelsjö, tungtrampat nånting tyckte jag i alla fall. Jag tror Cissi och quid också höll med.
När jag såg att du postat här marran trodde jag det var en annan bild du skulle visa upp. Men jo, lite trögtrampat i slasket var det allt. Men det var himla fint mellan de djupaste drivorna.
Bilden jag tog var faktiskt sjukt läskig, tror jag bara lägger den i Umeå-tråden så får de som är modiga nog gå in dit. Det ser ut som du precis slitit upp halsen på någon stackars förbipasserande älg eller något.
Detta är förvisso en repost men ju mera jag tittar på bilden, desto mera gillar jag den. Och känslan 'blött' kan inte visas på något bättre sätt. Hela [RR] finns här: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1996765
En kortis för lunch, upptäckte på väg ut att det var knas med nedre trissan på puggen, hann inte kolla närmare utan tog Reignen för att hinna ut en sväng.
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Stiligt! Hur gick det med dämparen?
Satte på min orginaldämpare som precis kommit åter från DT. 2 km senare var den lufttom. Pumpade i på nytt, 10 meter senare hördes pssst och så var det tomt igen.
Åkte åter till Team Sportia och hämtade igen lånedämparen jag haft från DT och skickade ner min på nytt. Skönt att det inte är nått som helst snack från DT håll i alla fall.
Källis skrev:
> Bild tagen under dagens snabbpromme.
>
Ber om ursäkt om frågan ställts tidigare; vad har du för kamera och hur bildbehandlar du Källis? Dina bilder är fantastiskt bra. Inte bara hur de är komponerade utan färgsammansättning, ljus mm är sanslöst snyggt. Dessutom är det under en snabbpromme, vilket indikerar att du inte har systemkameran med dig...
Pastor Hannes skrev:
> Källis skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Bild tagen under dagens snabbpromme.
> >
>
>
> Ber om ursäkt om frågan ställts tidigare; vad
> har du för kamera och hur bildbehandlar du
> Källis? Dina bilder är fantastiskt bra. Inte
> bara hur de är komponerade utan
> färgsammansättning, ljus mm är sanslöst
> snyggt. Dessutom är det under en snabbpromme,
> vilket indikerar att du inte har systemkameran med
> dig...
>
> Så: Hur gör du?
+1
Jag fastnar ofta i Källis bilder.
Oftast bara en väg, eller en järnväg som sist. Men alltid lika grymma.
.
JojjeM skrev:
> Kvalitetslunch i det fina vädret idag:
>
Precis vad man inte vill se en fredagseftermiddag efter att solen försvunnit bakom ett grått molntäcke.