Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
knifetown skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter att ha spurtat uppför slottsbacken hittade
> jag en passande parkeringsplats
>
>
>
> Nerför gick det lättare
Efter 1,5 veckas förkylning blev det äntligen lite cykling. Igen. 1 mil på de stigar och grusvägar som var farbara, tunga ben men skönt att vara tillbaks på hojen
Dr Durden skrev:
> 42Hz skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Är det från förra sommaren?
>
> Nope, dagsfärskt... från igår.
Då är det officiellt, våren är här (inte den meteorologiska utan den känslomässiga). Härlig bild.
bogserade runt en tjockispolare i premiären på Klåveröds MTB-bana.
Mycket push-bikeande blev det... :-)
Fin bana, lite blöt och synd på kalhygget, men annars kanon!
Hep skrev:
> Kan någon förklara för mig hur jag lyckats få
> en massa skit på sensorn i en mobil. Och hur man
> blir av med det.
Då sensorn i regel är pytteliten och ingångspupillen likaså (den effektiva bländaröppningen) så behöver skiten faktiskt inte sitta på sensorn för att synas. Det kan vara kludd på glaset, antingen på insidan eller utsidan. Sitter det på insidan så blir det nog till att glömma saken om du inte vill skruva isär luren.
Rolig MTB tur idag på NICK spåret i Ursvik idag på eftermiddagen, spåret var torrt som en sommardag, förutom de vanliga surhålen förstås.
Vi var 10 st cyklister idag, kul att så många nya cyklister hakade på, efter ett tag så delade vi in oss i två grupper en som tog de lite lugnare och en som stod på lite mer. Några av oss tog ett bonusvarv på spåret på slutet.