Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tappade vevsvängen lite, bägge styrändarna ,kraschade , bröt av kedjan, skog styret snällt å körde nästan på 2 rådjur :-) rolig 4 mila skogsväng :-)
Men upp efter kraschen å ner då fick man en kom alltid nåt.
I detta skitväder var jag tvungen att rota i bildbiblioteket och hittade denna bild från RN magisk cykelhelg i Vålådalen i slutet av september, det var 17 grader varmt och klarblå himmel och vindstilla, vi körde pyramiderna och issjödalen och avslutade med blanktjärnsrundan. Totalt 4.3 mil fjällcykling ?
H. testar en ny stig vi stötte på under dagens runda. Efter tre försök och tre vurpor, varav den ena var på väg åt helvete på riktigt då det är ett stup på runt 25 meter ner mot sjön till höger, så gav vi upp och konstaterade att det nog är en sommarstig.
Haha, vad tänkte jag på? Tur att jag hade sinnesnärvaro nog att inse att det höll på att gå åt skogen och slänga mig mot första bästa granruska. Samt göra en bensax på cykeln så jag slapp fiska upp den från sjön.
marran skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ser riktigt rotigt, halt och brant ut. Det är
> sällan det riktigt fastnar på bild
Och då tycker jag ändå inte riktigt att det framgår hur pass brant och hårigt det var. :)
Den här bilden är helt jäkla fantastisk tycker jag.
Och så tycker jag att svartis-stenen som EST hittade var jättefin och skogen runt i kring å. Jag hade skitit ner mig och haft sönder mkt mer än växelvajern.
Hehe vajrarna gick inte åt helvete vid stenen :-) Nu har jag lagat Ragley lite nya ekrar från den cykeltrötta Neil nån bild upp å nytt fälgband då en av ekrarna gått genom. Så nu ska stansningen funka igen.
Ps. Bästa åtdragningen på en 29a hjulet sitter kvar :-)
Jag brukar fira Lucia med att premiärstå på ski. I år har jag dock en puckelpist runt vristen så skidåkandet gick åt helvete. I Umeå är det iaf halt å fint så jag firar 11 dagar kvar till jul med att sladda stig istället.
Var och testade lite nya stigar i Vättlefjäll idag. Det finns ju så grymt mycket stigar där, det gäller bara att inte råka cykla för långt hemifrån :) glömde ju såklart lyse så jag kunde inte stanna hela dagen. Men det var otroligt härligt idag! Rätt varmt också, helt sjukt att det är lucia och så varmt!