mikipedia_
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
fredrik168 sa:lite hällcykling idag
Ser nice ut. Vart är det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrik168 sa:lite hällcykling idag
järbo här utanför sandviken.mikipedia_ sa:fredrik168 sa:lite hällcykling idag
Ser nice ut. Vart är det?
Rydell sa:Hade jag haft en Fatbike så kanske hade jag kunnat fortsätta till Ryssland. Här slutar eller startar Götakanal.
mikipedia_ sa:Rydell sa:Hade jag haft en Fatbike så kanske hade jag kunnat fortsätta till Ryssland. Här slutar eller startar Götakanal.
Fin bild, skönt pastelliga färger.
Rattnalle sa:Mycket folk på Vallåsen idag. Aldrig sett en sån liftkö där. Kändes som en lyckad säsongspremiär med lagom fint väder och lagom torra spår :)
Jag behövde nog pauserna i kön. Jag var utmattad ändå när det var dags att åka hem :-)fredrik168 sa:Rattnalle sa:Mycket folk på Vallåsen idag. Aldrig sett en sån liftkö där. Kändes som en lyckad säsongspremiär med lagom fint väder och lagom torra spår :)
Skönt att ha en fågel då och flyga förbi kön ! ?
Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:Hade jag haft en Fatbike så kanske hade jag kunnat fortsätta till Ryssland. Här slutar eller startar Götakanal.
Riktigt skönt cykelväder idag. Nästa helg blir det nog att prova Yxbacken bike park som har smygöppning idag.
mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:Hade jag haft en Fatbike så kanske hade jag kunnat fortsätta till Ryssland. Här slutar eller startar Götakanal.
Riktigt skönt cykelväder idag. Nästa helg blir det nog att prova Yxbacken bike park som har smygöppning idag.
Yxbacken, Varför låter det så bekant? Är det den lilla backen i västerås?
Makten sa:Konstigt pigg i benen idag men det gick lååååångsamt eftersom jag är lite krasslig. Därtill kändes cykeln (numera som vanligt) bara seg och trökig.
fredrik168 sa:Var till källviken en sväng idag.
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:Var till källviken en sväng idag.
Fan va najs! Följde ni bara slingan lr utforskade ni lite oxå?
Finns en riktigt stenig och rolig utförstravers om man åker mellan första och andra toppstarterna.
EST sa:Hittade mina barndoms spår?
Rydell sa:EST sa:Hittade mina barndoms spår?
Ågelsjön ?