Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Det var inte dammtorrt i Ljungsbro dock men nu är Vretabiken avklarad.

Bilagor

• IMG_20160529_144044.jpg
    IMG_20160529_144044.jpg
    518.3 KB · Besök: 137
Fortsatt dammtorrt på Gammelgårdsstien. Tänk att man kan bli så glad över att se en hob trycksladda upp röd jord!
DSC09053.jpg

Bild från gårdagensn tur, Briones Park. Runt 500 höjdmeter upp till toppen, i bakgrunden hägrar Mt. Diablo med drygt1000 höjdmeter

Är det måntro någon på forumet som cycklar i San Francisco Bay Area?

Cheers!

Bilagor

• 20160528_150023.jpg
    20160528_150023.jpg
    617.4 KB · Besök: 127
tmp_783-20160530_174758-1273108131.jpg

Idag fick alltiallon känna på lite skog. Betydligt trixigare än på bild. Gick finfint faktiskt, fast lite stötigt och svårt att hålla i styret utför... :)

H. Kan du inte köra den i den där finns lekplatsen med gungorna å stenhällarna snälla snälla..

På fredag ska det bli 5°C och regn (och lite snö på höjd). Just nu är dock Arktis världens bästa plats att vara på.
DSC09110.jpg

Premiärinlägg för mig, denna bilden är från gårdagskvällen då jag tog mig upp till toppen av den lokala skidbacken här i Leksand, detta blev belöningen för att kämpa sig upp...
Sjön i bakgrunden är Siljan och berget heter Granberget, med en underbar utsikt en kväll som denna.

Bilagor

• DSC_0603-01.jpeg
    DSC_0603-01.jpeg
    102.2 KB · Besök: 117
247leksand sa:
Premiärinlägg för mig, denna bilden är från gårdagskvällen då jag tog mig upp till toppen av den lokala skidbacken här i Leksand, detta blev belöningen för att kämpa sig upp...
Sjön i bakgrunden är Siljan och berget heter Granberget, med en underbar utsikt en kväll som denna.

Flott!

soderblom sa:
Jaha, nu är det den säsongen igen. Inte alls avundsjuk... ;-)
Men det har ni förtjänat efter era långdragna skador! Njut nu!

+1
Härligt att se er igång!

Men ta det vackert med björkarna, De kan gå till anfall ;)

/johan

Jackson sa:
Fortsatt dammtorrt på Gammelgårdsstien. Tänk att man kan bli så glad över att se en hob trycksladda upp röd jord!

Ser ju ut som jorden längs kusten på korsika haha! Men fasen vad långt det är till Tromsö, enduuro långt liksom ...

Ja vilket väder vi har just nu. Underbart!
Här släpper man inte bromsarna någon längre stund :)
image.jpeg

IMG_20160603_174423.jpg

Svettigt att prova att länka ihop Änggårdsbergen, Slottskogen och Delsjöområdet på samma runda en dag som denna. Skatås slang kunde inte komma mer lägligt!

konken sa:
Jackson sa:

Ser ju ut som jorden längs kusten på korsika haha! Men fasen vad långt det är till Tromsö, enduuro långt liksom ...

Korsika låter nice! Dit vill jag fara å cykla! Från Umeå är det ett helvete att ta sig till Tromsö, men från Stockholm är det faktiskt inte så jäkla långt upp hit, särskilt inte när SAS flyger direkt, då tar det bara 1h 45 min. Klart värt.

Mina nya skydd kom idag, hur tight ska dom sitta? Känns nog lite för tighta, iaf dom till armbågarna.
image.jpeg

Dagens cykling. Tankarna var mest hos mormor som knackade på pärleporten igår. En liten filmsnutt

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    275.9 KB · Besök: 103
Italjenare har grävt å byggt.
Idag var det invigning av sörbybacken , ännu är bara ett spår klart men det kommer mer? å luftkudde för hopp med bräda kickbike osv. Fik & lift precis vid universitetet i Örebro. Dock en pytteliten backe men ändå. Det är grymt!

Bilagor

• IMG_20160604_152758.jpg
    IMG_20160604_152758.jpg
    371.3 KB · Besök: 120
Cykling uppför och nerför ett litet berg med min käresta samt några tusen mygg som sällskap.
20160603181144-01.jpeg

tmp_23145-IMG_20160605_172408-1273108131.jpg

Dödsbranten i flottsbro på dagens race. Tänk att jag alltid ska göra konstiga grimaser.

Foto: PeMiKa

Tillbaka
Topp