Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

DSC_1514.JPG

IMG_20161029_130057.jpg

Fyndade hos polaren lite delar :) Ska hämta ett gäng till delar som han hittade från den tiden han hade butik på 90talet

Det blev en enklare model, White 4 fat lite. Den var nedsatt med tusenlappen förra helgen. Å fanns i storlek small, vilket jag behöver så då blev det affär. Ska bli roligt att få testa nå nytt för bilderna på dessa "fetingar" ser härliga ut! :)

frid!

akt1 (fd slobban) sa:
Zwinto10mm sa:
Slog nytt rekord idag i höjdmeter sen jag började med Garmin 520 å inte får fantasimetrarna från telen längre:p . ca 950. Gött mä fint väder efter påtok för mkt mulet. Skulle kollat hur många det var innan jag stängde av. Hade ju lätt 50m till i benen :p Gamla rekordet var på ca 920m gjorde samma miss den gången oxo.

Skövde?
Däck på den där rackarn?

Nybroberget, Borlänge.

Det sitter ettpar Trail King fram, Mountain King bak. :)

Idag tänkte jag testa ifall det gick att cykla snö utan dubbdäck. Sen försvann solen, det började snöa, jag hamnade istället i soffan med kaffe och wienerbröd. Sen råkade jag öppna denna tråden och kom på bättre tankar.
IMG_20161107_161407044_HDR.jpg

En av dom mysigaste cykelturer jag tagit. Och här gick jag och trodde att säsongen skulle ta slut bara för att man råkar bo i Sverige.

N_sandstrom sa:
Idag tänkte jag testa ifall det gick att cykla snö utan dubbdäck. Sen försvann solen, det började snöa, jag hamnade istället i soffan med kaffe och wienerbröd. Sen råkade jag öppna denna tråden och kom på bättre tankar.

En av dom mysigaste cykelturer jag tagit. Och här gick jag och trodde att säsongen skulle ta slut bara för att man råkar bo i Sverige.

När man väl lärt insett att det går att cykla på vintern så kan det vara helt magiskt.

Bjuder på en bild från utförsåkningen på lokala berget igårkväll. Kunde inte ladda upp den hemma igår pga kass adsl lina. Hur som så är ju stigarna riktigt roliga nu när man får jobba lite mer för att få fäste i kurvorna :)

Bilagor

• WP_20161110_17_21_28_Pro.jpg
    WP_20161110_17_21_28_Pro.jpg
    154 KB · Besök: 40
Så här vackert var det vid Kåsjön tidigt imorse....var ute på en 40km runda för att köra in nya dubbdäck!

Bilagor

• IMGP8464.JPG
    IMGP8464.JPG
    525.7 KB · Besök: 44
Idag töar det. Igår var det grymt fint! Så fint att jag knappt hann fota så det fick bli en bild hemma efter rundan istället :-)

DSC_0021.JPG

I väntan på den snö som flytt tog vi oss upp på fjället med cyklarna idag, och så passade vi på att säga hejdå till solen. Inte för att vi såg den, men det är ju tanken som räknas.

DSC04599.jpg

Sjukt nöjd att jag hade min fatbike, trodde inte det skulle finnas snö kvar i skogen men tji fick jag. Hade stått där, mitt i skogen med skägget i kassetten utan att komma någonstans om jag tagit en vanlig MTB!!

IMG_20161201_114702-01.jpeg

Kallt och hårda stigar nu.. -3 och jag fick cykla i solljus. så mycket bättre blir det nog inte i december.

2016-12-0313.11.37.jpg

Tillbaka
Topp