Spacekitty
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Den där känslan som kommer efter en 7 timmars runda utan solskydd.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JojjeM sa:Premium :)
/Johan
mikipedia_ sa:Så äntligen kom mitt 35w bakhjul med stålbody. Jävlar vilket gött ljud det är vid frihjulning?
Grattis! Har själv byggt ett Hope Pro 4-baserat hjul med stålbody. Låter gött, man kan "justera" ljudet mha olika mängd fett i bodyn :)mikipedia_ sa:Så äntligen kom mitt 35w bakhjul med stålbody. Jävlar vilket gött ljud det är vid frihjulning?
Sambal Oelek sa:Grattis! Har själv byggt ett Hope Pro 4-baserat hjul med stålbody. Låter gött, man kan "justera" ljudet mha olika mängd fett i bodyn :)mikipedia_ sa:Så äntligen kom mitt 35w bakhjul med stålbody. Jävlar vilket gött ljud det är vid frihjulning?
Håller det i längden? DT går också att fett-justera men det går över rätt fort och når damms ljudnivå som tidigare.Sambal Oelek sa:Grattis! Har själv byggt ett Hope Pro 4-baserat hjul med stålbody. Låter gött, man kan "justera" ljudet mha olika mängd fett i bodyn :)mikipedia_ sa:Så äntligen kom mitt 35w bakhjul med stålbody. Jävlar vilket gött ljud det är vid frihjulning?
har inte provat själv, bara läst på mtbr att andra provat med bra resultat. Men hur länge det höll framgick inte :) men det känns ju som fettet borde ligga kvar om allt funkar som det ska. Det kanske flyttat sig lite iofs. Låter ju nästan som jag får prova det där vid nästa service helt enkelt :)Rattnalle sa:Håller det i längden? DT går också att fett-justera men det går över rätt fort och når damms ljudnivå som tidigare.Sambal Oelek sa:Grattis! Har själv byggt ett Hope Pro 4-baserat hjul med stålbody. Låter gött, man kan "justera" ljudet mha olika mängd fett i bodyn :)mikipedia_ sa:Så äntligen kom mitt 35w bakhjul med stålbody. Jävlar vilket gött ljud det är vid frihjulning?
EST sa:Köp ett Hope lite snabbt från Neil på Veloteket det gjorde jag med leverans till ett enduro grym service?
liveforthis sa:EST sa:Köp ett Hope lite snabbt från Neil på Veloteket det gjorde jag med leverans till ett enduro grym service?
Tack för tipset. Ska se vad jag kan hitta på jobbet imon ?
Lars.E sa:liveforthis sa:EST sa:Köp ett Hope lite snabbt från Neil på Veloteket det gjorde jag med leverans till ett enduro grym service?
Tack för tipset. Ska se vad jag kan hitta på jobbet imon ?
Man skulle nästan kunna tolka ditt svar som att du jobbar på velotek.
härligt ? var är det nånstans?JTF sa:Kvällens motionsrunda gick i duggregn och sköna 12 grader :-)
Sambal Oelek sa:härligt ? var är det nånstans?JTF sa:Kvällens motionsrunda gick i duggregn och sköna 12 grader :-)
aha, spännande. Tack. Får bli en dagstur dit nåndagJTF sa:Fossumsberg i östra delen av Uddevalla. Gammal bruksmiljö i utkanten av gamla regementet I17, förr i tiden låg det bl.a. en stor kvarn i området som drevs av Bäveåns vatten.
Utanför bild till höger går en ganska nybyggd gång- cykelbro -> http://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/nya-gångbron-på-fossumsberg-är-klar-1.740382
marr sa:Gött mos på söderåsen.
Arsozath sa:marr sa:Gött mos på söderåsen.
Någon som kastat in handsken?
marr sa:Arsozath sa:marr sa:Gött mos på söderåsen.
Japp! Allt för att få bättre grepp om Delicaton :P
Arsozath sa:marr sa:Arsozath sa:marr sa:Gött mos på söderåsen.
Japp! Allt för att få bättre grepp om Delicaton :P
Det förklarar saken :)
tobgren sa:Första längre turen med fokus på stigcykling utför idag, efter ett en krasch med revbensbrott för några veckor sedan. Känns gott att vara tillbaka och nästan kunna köra för fullt igen ☺
mikipedia_ sa:Nymonterad dämpare?
tobgren sa:mikipedia_ sa:Nymonterad dämpare?
Förväntar mig en RR på den! ;)