Sambal Oelek
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Nymonterad dämpare?
Sambal Oelek sa:Hann inte gå till spårvagnen och böka med den, inte speciellt sugen heller då det var asvarmt idag! Så det blev såhär istället! :)
EST sa:Sommar!
ja. Sadeln är väldigt bra handtag. Normalt längre ner då man ska lyfta den. Det där är mer rull-läge ?Konkret sa:Sambal Oelek sa:Hann inte gå till spårvagnen och böka med den, inte speciellt sugen heller då det var asvarmt idag! Så det blev såhär istället! :)
Bär man den i sadeln eller hur man till väga lättast?
Raggamuffin sa:Har haft sämre fredagsturer efter en skitvecka på jobbet.
liten_ninja sa:Raggamuffin sa:Har haft sämre fredagsturer efter en skitvecka på jobbet.
Vackert och härligt! Skall ut i morgon och köra av mig, behövs både bränna på och koppla av efter en episkt påfrestande jobbvecka.
Intressant landskap. Vilken region är detta? :)
Scale60 sa:Det blir en trippel idag, dvs hårdkörning, ett lvg pass, sedan ett mtb pass och precis på väg på ett löparpass, bilderna är från mtb passet.
Märkte en kul grej inte en enda "pedalstrike", har ca 6-7 par sönderslagna pedaler på hyllan och det är därför jag bara kör med billiga wellgo men byte från 175mm till 170mm vevar verkar ge resultat, håller det här i sig köper jag ett par dyrare plattpedaler.
Kan också nämna att varje bild är tagen då jag var så slut att jag behövde återhämta mig en aning, speciellt vid den suddiga bilden var jag så slut att jag spydde en skvätt, man ser tom att lägsta växeln är ilagd, ska ta med mig en vattenflaska så jag kan skölja munnen nästa gång :D.
Det är nästan otroligt att det finns ett så bra mtb område bara några hundra meter från var jag bor, det här var första turen för i år men jag har några gamla spår om jag bara kan hitta dom igen som (med lite sick-sackande) blir en 4-5 mil genom extrem terräng i Gammlia-Bräntbergs-Berghems-Sandbacka skogarna.
Nu är löparpasset avklarat, det gick riktigt tungt, benen var tunga som bly och pulsen rusade i varje uppförsbacke. Så nu är säsongens första "lilla ironman" avklarad, 1 timme lvg, 1 timme timme mtb och tyvärr bara 20 minuter löpning :D.
Imorgon ska jag disponera om "lilla ironman" litegrann, först löpning, sen lvg och sist mtb.
xdr sa:Scale60 sa:Det blir en trippel idag, dvs hårdkörning, ett lvg pass, sedan ett mtb pass och precis på väg på ett löparpass, bilderna är från mtb passet.
Märkte en kul grej inte en enda "pedalstrike", har ca 6-7 par sönderslagna pedaler på hyllan och det är därför jag bara kör med billiga wellgo men byte från 175mm till 170mm vevar verkar ge resultat, håller det här i sig köper jag ett par dyrare plattpedaler.
Kan också nämna att varje bild är tagen då jag var så slut att jag behövde återhämta mig en aning, speciellt vid den suddiga bilden var jag så slut att jag spydde en skvätt, man ser tom att lägsta växeln är ilagd, ska ta med mig en vattenflaska så jag kan skölja munnen nästa gång :D.
Det är nästan otroligt att det finns ett så bra mtb område bara några hundra meter från var jag bor, det här var första turen för i år men jag har några gamla spår om jag bara kan hitta dom igen som (med lite sick-sackande) blir en 4-5 mil genom extrem terräng i Gammlia-Bräntbergs-Berghems-Sandbacka skogarna.
Nu är löparpasset avklarat, det gick riktigt tungt, benen var tunga som bly och pulsen rusade i varje uppförsbacke. Så nu är säsongens första "lilla ironman" avklarad, 1 timme lvg, 1 timme timme mtb och tyvärr bara 20 minuter löpning :D.
Imorgon ska jag disponera om "lilla ironman" litegrann, först löpning, sen lvg och sist mtb.
Där var jag också idag. Dock med fokus på pushbike i bräntis. Alla spår där går utmärk att köra med Ht om man känner för det.
Scale60 sa:xdr sa:Scale60 sa:Det blir en trippel idag, dvs hårdkörning, ett lvg pass, sedan ett mtb pass och precis på väg på ett löparpass, bilderna är från mtb passet.
Där var jag också idag. Dock med fokus på pushbike i bräntis. Alla spår där går utmärk att köra med Ht om man känner för det.
Va ??? finns det en pushbike bana i bräntis? var ligger den?
-EDIT-
Sorry blandade ihop "pushbike" med "pumptrack", visst det finns en liten "downhill" bana i Bräntberget. Själv är jag en självplågare, ju tyngre ju bättre, en spya på ett pass visar att nu djävlar har jag gett allt och lite till :D.
Hahaha. I know.toysc sa:Kul bild anderssvensson ta det inte som negativt,drivhjulet i lyften och blicken på framdäcket ;)
Paco sa:Känns dumt att gnälla....
Sambal Oelek sa:Inte ens kallt!
nej, faktiskt inte :) blev förvånad själv, var t om varmt en bit ner i vattnet. De en bit ifrån mig tyckte likadant! Nu är badsäsongen äntligen här! Denna sjö är ändå ganska djup, är man badkruka finns det bättre ställen där det antagligen är pissljummet nu :) men havet lär ju få dröja några veckor till innan man ger sig på :)Jimel sa:Sambal Oelek sa:Inte ens kallt!
Jag tror du ljuger ;)