liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
liveforthis sa:Lite go snöfri stig cykling idag :)
Jimel sa:liveforthis sa:Lite go snöfri stig cykling idag :)
Vart är det så snöfritt?
tarkovskij sa:Dagens underhållning.
marr sa:tarkovskij sa:Dagens underhållning.
Klassiska startplatsen för FIKtrampen :D
Fryxell sa:Fantastiskt väder! Lite mekande i solen, vart så jävla nöjd så fick bli en bild också.
NLC sa:Snyggt hoj, men ÄR det lila ekrar eller aberration?
42Hz sa:Satan vad flack Spett:et såg ut på den bilden! :)
En sådan frän cykel skulle jag också varit nöjd med att fått i den där åldern. Så jag förstår att Lilleman ser glad ut.BigF sa:Lilleman är nöjd med påskharens leverans.
weldion sa:En sådan frän cykel skulle jag också varit nöjd med att fått i den där åldern. Så jag förstår att Lilleman ser glad ut.BigF sa:Lilleman är nöjd med påskharens leverans.
Makten sa:Tänkte cykla i skogen. Ångrade mig raskt.
Cyklar man I Stockholm eller på andra platser där många rör sig bör man hålla sig på stigen. Annars blir resultatet snabbt två meter breda stigar överallt.Atakua sa:Makten sa:Tänkte cykla i skogen. Ångrade mig raskt.
På bilden ser jag åtminstone två linjer som ger att undanta den hemska stigisen:
Inte de skönaste linjerna i världen, men ändå halkar man inte på dem i alla fall.
Liknande rutter väljer jag i detta väder, men väntar visserligen ivrigt när isen smälter.
Atakua sa:Makten sa:Tänkte cykla i skogen. Ångrade mig raskt.
På bilden ser jag åtminstone två linjer som ger att undanta den hemska stigisen:
Inte de skönaste linjerna i världen, men ändå halkar man inte på dem i alla fall.
Liknande rutter väljer jag i detta väder, men väntar visserligen ivrigt när isen smälter.