Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort ?EST sa:Trodde inte man kunde döda slx vevar?
Slanglöst?mikipedia_ sa:Vart en punka igår igen?
Rattnalle sa:Slanglöst?mikipedia_ sa:Vart en punka igår igen?
Du har alltså hoppat över en av de mest prisvärda uppgraderingarna man kan göra? ;-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:Slanglöst?mikipedia_ sa:Vart en punka igår igen?
Nä, men tror jag laddar lite mer än tidigare då trycket varit samma som tidigare utan problem? Ska snart till Leksands alla strnar så då åker Dh däcket på ist?
Rattnalle sa:Du har alltså hoppat över en av de mest prisvärda uppgraderingarna man kan göra? ;-)mikipedia_ sa:Rattnalle sa:Slanglöst?mikipedia_ sa:Vart en punka igår igen?
Nä, men tror jag laddar lite mer än tidigare då trycket varit samma som tidigare utan problem? Ska snart till Leksands alla strnar så då åker Dh däcket på ist?
Makten sa:Man lever som i en dröm.
Vart hittar man detta ställe? Ser magiskt ut.Makten sa:Man lever som i en dröm.
Sambal Oelek sa:En sådan härlig morgon, nu igen! Man börjar nästan bli bortskämd med det här vädret nu. Helt otroligt va. Men det är bara att njuta av varje dag.
Det där är i Sicklaskiftet, norr/parallellt med Fem Svåra.pkarlsson sa:Vart hittar man detta ställe? Ser magiskt ut.Makten sa:Man lever som i en dröm.
H. sa:Från veckan som gick.
EST sa:H. sa:Från veckan som gick.
NICE nu med vanlig stighoj istället för dh :)
grymt snygg bild!Valdemar sa:Fint ljus på väg till jobbet imorse.
Makten sa:En Emil av nåt slag skuttade lite och jag hade kameran framme. Har bara träffat mannen två gånger så jag vet inte hur jag får tag på honom, men tänkte att han säkert blir glad om jag lägger upp bilden här till allmän beskådan:-)
AX3L sa:Snygg bild!! Droppet såg betydligt större ut i verkligheten än på bilden dock..