Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:Sådär ja, coil både fram och bak!
AX3L sa:Snyggt! Intressant att man vänt på övre bryggan på gaffeln, och rätt smart iom att smuts inte alls lika lätt flyger in i hålen om de sitter framåt.
Jimel sa:Fixat till väskan, nu känns det som jag har det mesta med som man kan behöva, kedjebrytare i topcapen och multiverktyg under flaskhållaren.
Jimel sa:
Gergö sa:Jimel sa:
Snygg hoj
Gergö sa:Jimel sa:Fixat till väskan, nu känns det som jag har det mesta med som man kan behöva, kedjebrytare i topcapen och multiverktyg under flaskhållaren.
Nice tubolito där ?
AnteL sa:Fick på ett par skärmar idag. Väntar på en sadel sen är nya beatern klar!
velovin sa:AnteL sa:Fick på ett par skärmar idag. Väntar på en sadel sen är nya beatern klar!
Snyggt bygge och föredömligt tighta skärmar. Är det månne Pelago?
Sambal Oelek sa:Har nu cyklat 343km från Haparanda mot Ystad. Campar här vid Norrlångträsk i Skellefteå Kommun. Härligt ställe.
Gött å se att det blir bättre!SalkinL sa:Ingen speciell bild men första gången på knappa 3 månader som jag cyklat efter hälen hade närkontakt med en sten och krossades. 10 skruv och plåt användes för att få ordning på den. Är långt ifrån rehabiliterad, använder fortfarande kryckor till och från.
Kändes så dj*vla skönt att komma ut i skogen igen. Gick bättre än väntat även om det gick långsamt. Lite extra svullen med en bonusvärk såhär på kvällen. Nästa tur blir inom någon dag eller två.