Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Sådär ja, coil både fram och bak!

DSC03328.jpg

507F49CB-AD0F-477A-A04C-7A7ED180AE9D.jpeg

Nyss hemkommen från första 10-milaren någonsin. Bra medel för att skjuta förkylningen ur kroppen (och inte tvärt om, hoppas jag).

Takeaways:
Kallingarna under cykelskjortsen åkte snabbt av efter någon mil. Trodde mest det var ett skämt först, att köra kommando. Det var det inte.

Google Maps + cykling = :(

Jag måste klä mig svalare

Vatten är inte att underskatta.

Either way, lite stolt är jag allt, det får man väl vara.

AX3L sa:
Snyggt! Intressant att man vänt på övre bryggan på gaffeln, och rätt smart iom att smuts inte alls lika lätt flyger in i hålen om de sitter framåt.

Jag har i och för sig aldrig varit med om att det sätter sig nåt skit där på en normal gaffel, men då kör jag med framstänka också:-)
Kan tycka att det är lite fulsnyggt i alla fall.

Fixat till väskan, nu känns det som jag har det mesta med som man kan behöva, kedjebrytare i topcapen och multiverktyg under flaskhållaren.
C6F101E6-1AA9-49CD-BC25-077221D4E089.jpeg

InShot_20180704_181001328.jpg

Fick på ett par skärmar idag. Väntar på en sadel sen är nya beatern klar!

Senast ändrad:
Pedalservice. Nu som nya igen utan glapp. De har bytt mässingsbussningen mot plast tydligen, mycket lättare att få i än det var att få ur den gamla.

Bilagor

• IMG_20180704_201600.jpg
    IMG_20180704_201600.jpg
    202.9 KB · Besök: 95
Från dagens utflykt till Isaberg. Bilden från längst upp på toppen.

Bilagor

• 20180704_1310493.jpg
    20180704_1310493.jpg
    513.3 KB · Besök: 127
Har nu cyklat 343km från Haparanda mot Ystad. Campar här vid Norrlångträsk i Skellefteå Kommun. Härligt ställe.

Bilagor

• 20180707_222452.jpg
    20180707_222452.jpg
    289.9 KB · Besök: 71
Ingen speciell bild men första gången på knappa 3 månader som jag cyklat efter hälen hade närkontakt med en sten och krossades. 10 skruv och plåt användes för att få ordning på den. Är långt ifrån rehabiliterad, använder fortfarande kryckor till och från.

Kändes så dj*vla skönt att komma ut i skogen igen. Gick bättre än väntat även om det gick långsamt. Lite extra svullen med en bonusvärk såhär på kvällen. Nästa tur blir inom någon dag eller två.

DSC_0975.JPG

SalkinL sa:
Ingen speciell bild men första gången på knappa 3 månader som jag cyklat efter hälen hade närkontakt med en sten och krossades. 10 skruv och plåt användes för att få ordning på den. Är långt ifrån rehabiliterad, använder fortfarande kryckor till och från.

Kändes så dj*vla skönt att komma ut i skogen igen. Gick bättre än väntat även om det gick långsamt. Lite extra svullen med en bonusvärk såhär på kvällen. Nästa tur blir inom någon dag eller två.
Gött å se att det blir bättre!

/T

Tillbaka
Topp