liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där branten ser riktigt rolig ut! ?H. sa:Invigde en ny feature i hemmaskogarna. Nervöst innan och en bottningsfest när jag körde. Men det gick bra.
Det är en riktigt rolig liten bergsknalle. Finns även ett dropp på ca 1m och en lite längre och flackare hällbrant:tobgren sa:Den där branten ser riktigt rolig ut! ?H. sa:Invigde en ny feature i hemmaskogarna. Nervöst innan och en bottningsfest när jag körde. Men det gick bra.
H. sa:Invigde en ny feature i hemmaskogarna. Nervöst innan och en bottningsfest när jag körde. Men det gick bra.
Rattnalle sa:Bläää. Airshot nästa. Aldrig haft såna problem förut. Då har ändå samma exemplar av däck och fälg varit glada ihop förut.
När det inte strular sparar det jobb.. Det poppar lättare när kontaktytan däck/fälg är lite fuktiga av gucka också. Normalt sett. Nu ska jag köpa mig fri från det här.Makten sa:Rattnalle sa:Bläää. Airshot nästa. Aldrig haft såna problem förut. Då har ändå samma exemplar av däck och fälg varit glada ihop förut.
Inte för att vara sån, men vad är grejen med att hälla i guckan innan man poppar däcket? Är ju fan så mkt smidigare att poppa först och sen hälla i ventilröret, så slipper man klägg om det inte lyckas:-P
Rattnalle sa:Mycket blåljus i Gesunda idag. Hoppas verkligen att det går bra för den som står i centrum för uppmärksamheten.
Knappast med den springande oroliga liftpersonalen också.marr sa:Rattnalle sa:Mycket blåljus i Gesunda idag. Hoppas verkligen att det går bra för den som står i centrum för uppmärksamheten.
Hoppas det är någon form av övning.
Rattnalle sa:Knappast med den springande oroliga liftpersonalen också.marr sa:Rattnalle sa:Mycket blåljus i Gesunda idag. Hoppas verkligen att det går bra för den som står i centrum för uppmärksamheten.
Ajdå, tråkigt att höra.Rattnalle sa:Knappast med den springande oroliga liftpersonalen också.marr sa:Rattnalle sa:Mycket blåljus i Gesunda idag. Hoppas verkligen att det går bra för den som står i centrum för uppmärksamheten.
Crossmax sa:Vart det punka på Klarnalizeden? Landningen såg... ofördelaktig ut.
I så fall har din hoj garanterat förbrukat ett kattliv idag. :)Stream sa:Crossmax sa:Vart det punka på Klarnalizeden? Landningen såg... ofördelaktig ut.
Nej. Smooth operator vettu.
snyggt, riktig Danny Macaskill klass på den.discomike sa:Längs smuggelvägen till Vallorcine (Chamonix) efter att vår guide köpt cigg och vi choklad i Schweiz =)