Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
H. sa:En av stockholms mest välbesökta stigar. Men det var nog bara andra gången jag körde den.
Jo, det var jag och Luthman. (Och Leija, Dansk-svensk gårdshund)AX3L sa:H. sa:En av stockholms mest välbesökta stigar. Men det var nog bara andra gången jag körde den.
Aha, var det dig vi mötte förut på gula som hade en Jack Russell kopplad i bröstbandet på ryggan? Jag kopplade aldrig hund och cykel till dig!
mv70 sa:Udda mc lyftbord i trä eller ;)
Raggamuffin sa:Eventuellt den första med plattisar :)
Fin cykel.
Snygg bild!Stream sa:
Berk sa:Tack Makten för inspiration till bilden ovan jag tog!
Makten sa:Berk sa:Tack Makten för inspiration till bilden ovan jag tog!
Aha, då är det på "Oh deer" va? :-) Snyggt!
aanton sa:Premiärturen på min Rift zone 2!
Maila din kommun och föreslå att de byter standardmodell. Förslagsvis till den här, den funkar för alla cyklar oavsett utförande.Erra sa:Kan någon förklara för mig varför kommunerna envisas med att montera dessa cykelställ? Har man korg på cykeln som typ varannan cyklist har vid tågstationen så kan man inte låsa fast cykeln i ramen på ett bra sett. Om man nu inte har ett långt vajer eller kättinglås.
tmalm sa:aanton sa:Premiärturen på min Rift zone 2!
Fin! Va tycker du om den?
/T
Vinklar du fram sadeln mer blir den troligen ännu lite bättre ?aanton sa:tmalm sa:aanton sa:Premiärturen på min Rift zone 2!
Fin! Va tycker du om den?
/T
Känns riktigt stabil, och snabb på stigen! Ska ge den ytterligare tid innan jag uttalar mig mer, men spontant riktigt bra.