Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det bästa är ändå att Peters första tanke var att plocka fram mobilen och fotografera det hela.Mini_me sa:Gjorde ont att powerjucka sadeln...
Jag hann faktiskt med att skratta lite innan jag fick fram teleluren.Makten sa:Det bästa är ändå att Peters första tanke var att plocka fram mobilen och fotografera det hela.Mini_me sa:Gjorde ont att powerjucka sadeln...
Crossmax sa:Jag hann faktiskt med att skratta lite innan jag fick fram teleluren.Makten sa:Det bästa är ändå att Peters första tanke var att plocka fram mobilen och fotografera det hela.Mini_me sa:Gjorde ont att powerjucka sadeln...
Eller någon vänlig själ som är dit och putsar ekrarna med jämna mellanrum.ForesterGuy sa:Hittade en cykelkärra- Ekrarna är uppenbarligen i rostfritt...
JesperA sa:Ser regelbundet folk som lägger upp bilder som har svart "ram" över & under bilden, på blocket, på sociala medier, här, hur går det till? Screenshottar ni i porträtt läge på bilder som är i landskap eller hur lyckas ni?
Göran CropJohge sa:JesperA sa:Ser regelbundet folk som lägger upp bilder som har svart "ram" över & under bilden, på blocket, på sociala medier, här, hur går det till? Screenshottar ni i porträtt läge på bilder som är i landskap eller hur lyckas ni?
Känner mig en aning träffad?
Hur ska man göra annars om fotot jag vill lägga upp inte är taget av mig eller finns att ladda ner?
mikipedia_ sa:Bele sa:mikipedia_ sa:Supervarmt även idag?
Om jag ska supa får drickat hellre vara kallt, åtminstone en varm dag.
#särskrivning leder till syftningsfel
Så nu är det fixat?
ForesterGuy sa:Bele sa:mikipedia_ sa:Super varmt även idag?
Om jag ska supa får drickat hellre vara kallt, åtminstone en varm dag.
Kallsup?
revben sa:Landskapet och den där vägen bredvid floden med vad som ser ut som camping vid får mig att gissa på i närheten av Moab.Bengt-re sa:Var är det där? På Mars?
Makten sa:Man ska inte väga sin cykel, det ger bara ångest och/eller tunn plånbok. Men om man är hemma hos crossmax så kommer man inte undan. Ungefär ett halvt kilo mer än jag trodde.
Fin bild på idylliskt landskap. Trevlig sommarkväll!Dr Durden sa:Värmdö, Kroksjön