Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du blivit med DH-cykel?Rattnalle sa:Var och hämtade ett litet paket. Kändes rätt absurt att hämta den där lilla lådan i en liten tobaksaffär.
Ja, men inte det som står på lådan. Blir premiär i helgen är tanken så kanske dyker upp nån mer bild.H. sa:Har du blivit med DH-cykel?Rattnalle sa:Var och hämtade ett litet paket. Kändes rätt absurt att hämta den där lilla lådan i en liten tobaksaffär.
jonte987 sa:Fint väder men mycket folk och kö på vallåsen
Jag träffade 3 ungdomar som åkt tåg till Båstad och cyklat upp. Stenhårda grabbar. Blir nog lätt att somna ikväll. Jag önskar lycka till med körkortet nästa år.
Makten sa:Tredje dygnet utan nikotin. Helt jävla bränd i roten. Men kom ihåg att ta fram kameran en gång i alla fall:-)
Raggamuffin sa:jonte987 sa:Fint väder men mycket folk och kö på vallåsen
Jag träffade 3 ungdomar som åkt tåg till Båstad och cyklat upp. Stenhårda grabbar. Blir nog lätt att somna ikväll. Jag önskar lycka till med körkortet nästa år.
Jag tog mest ankarliften så slapp man kön :) upp och Lilla kycklingen ner tog 6 minuter.
Missade att du var där.
Makten sa:Tredje dygnet utan nikotin. Helt jävla bränd i roten. Men kom ihåg att ta fram kameran en gång i alla fall:-)
jonte987 sa:Raggamuffin sa:jonte987 sa:Fint väder men mycket folk och kö på vallåsen
Jag tog mest ankarliften så slapp man kön :) upp och Lilla kycklingen ner tog 6 minuter.
Missade att du var där.
Jag såg dig inte heller, mer än på strava efter åt. Stabila höjdmeter du hann med. Jag var seg och orkade mindre än hälften. Får bli mycket skivstång i vinter om det ska bli ordning på detta.
Sambal Oelek sa:+1 på att dra tidigare och ta en runda runt en sjö
Läcker bild!Raggamuffin sa:Tog tåget hem
Onemangang sa:5 åringen på bakhjulet som vanligt?