Makten
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
"Viss" skillnad på pendla och cykla i skogen.när jag pendlar med min stumpjumper kör jag med en ass-saver med gott resultat?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Viss" skillnad på pendla och cykla i skogen.när jag pendlar med min stumpjumper kör jag med en ass-saver med gott resultat?
Det där var inte ens det värsta exemplet, fanns gott om kvistar och grenar som inte gick att rulla över utan risk för bakväxelsallad etc. Totalt säkert 75 m stig som någon idiot försökt att göra "ocykelbar"Patetiska försök att få folk att sluta cykla. Man undrar hur det står till i skallen på de människor som gör såhär. Tror de att vi kommer vända och åka hem?
Visa bilaga 405208
"Viss" skillnad på pendla och cykla i skogen.Inte ens Mudhuggern håller all skitborta från röva.
Ja fan vi har liknande här i Varberg runt våran lokala MTB klubb slinga . Fan att folk inte har viktigare saker för sig.Det där var inte ens det värsta exemplet, fanns gott om kvistar och grenar som inte gick att rulla över utan risk för bakväxelsallad etc. Totalt säkert 75 m stig som någon idiot försökt att göra "ocykelbar"
Jaja, men ska man besudla cykeln med skärmar så kan man ju lika gärna göra det ordentligt. ??Självklart tar den inte allt men iaf enligt mig tillräckligt för att hålla kalsongerna torra.
Så där, lite försenad, Visa bilaga 405524men nu är den i stan.
Du vet Stockholmare och deras broar.Ursäkta OT men vad är det med den där bron?
Så där, lite försenad, Visa bilaga 405524men nu är den i stan.
Najs, är det 29"?
Bra fråga, men det har varit lite skriverier(förseningar, miljöpåverkan, kostnad osv) i lokalpressen senaste månaderna.Ursäkta OT men vad är det med den där bron?