Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Någon här som har byggt hopp i Redbergsparken?
Det där kan va det fulaste bygget jag nånsin sett. Ser ut som dagisbarn fått fria händer.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon här som har byggt hopp i Redbergsparken?
Kul ! Vad tyckte du om stigarna ? /Byggherre från Varberg ?Visa bilaga 417256
Trönningeberget i Varberg ?
Riktigt roliga stigar! Hade önskat ngt mer hopp/dropp och lite bättre märkning(vet att det jobbats på det redan) annars som sagt väldigt roliga banor! Bra jobbatKul ! Vad tyckte du om stigarna ? /Byggherre från Varberg ?
Ja det kommer komma något mer dropp. Även hopp är tanken. Men ska övervägas med bla markägarna först med . Kul att det gillades ??Riktigt roliga stigar! Hade önskat ngt mer hopp/dropp och lite bättre märkning(vet att det jobbats på det redan) annars som sagt väldigt roliga banor! Bra jobbat ❤
Har du tips om andra roliga banor/stigar etc? Dra gärna ett PM om du orkar :)Ja det kommer komma något mer dropp. Även hopp är tanken. Men ska övervägas med bla markägarna först med . Kul att det gillades ??
Man stannar där när det bara är tre km hem. Dricker ett glas vitt. Och tänker på livets förgänglighet. Skriver du böcker?
Vad är det för cykel? Ht eller ser jag fel? Jag är på jakt efter nån kul ht som funkar att köra lite mer åt enduro hållet än xc.Premiärtur av nya cykeln på stigarna runt Rigortorpet, Kungsbacka. Har inte fått de nya handtagen än så ni får föreställa er att handtagen är Ergons mossgröna??
Visa bilaga 417866
Yes det är en Orbea Laufey H10, ganska aggressiv geometri, 140mm slag och 2.6 däck så nej det är inte en XC direkt ;) Har som sagt inte kört så mycket men den känns riktig go!Vad är det för cykel? Ht eller ser jag fel? Jag är på jakt efter nån kul ht som funkar att köra lite mer åt enduro hållet än xc.