Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt, jag kollade på Tom Cardy videor på lunchen och var ut en sväng nyss. Krävdes fyra plåster. Hmmm, inte rätt hoj, eller vad får jag skylla på!? :)Börjar bli klar för lite hoppning Visa bilaga 421772
Haha det är så jag gjort med fast kollat på Sam pilgrim ?. Det är helt klart fel hoj som är felet .Snyggt, jag kollade på Tom Cardy videor på lunchen och var ut en sväng nyss. Krävdes fyra plåster. Hmmm, inte rätt hoj, eller vad får jag skylla på!? :)
Igen? Inte otb väl?Varit i Hörby igen och knäckt nåt ben framtill, bröstben eller ett revben precis intill, svårt att känna just nu.
Visa bilaga 422302
Igen? Inte otb väl?
Tråkigt. Krya på digI dag skulle jag just send it, men någon bromsade och på någon vänster brakade jag ner med bröstkorgen på sadeln och det sa knak :)
Varit i Hörby igen och knäckt nåt ben framtill, bröstben eller ett revben precis intill, svårt att känna just nu.
Du får sluta cykla där ensam så någon kan bära ut dig. Säg till när det är dags nästa gång, är ju skyldig en sjuktransport :)
Krya.
En utflykt till norr om hemma idag.. Visa bilaga 422361
Fick tyvärr konstatera att.. borta.. nja, hemma bäst!
Jo vi härjade i skogen mot Hummelmora också, men kanske inte hittade de riktiga pärlorna ?XCO-banan är tråkig ja, stigarna runt omkring mycket bättre ?
Jo vi härjade i skogen mot Hummelmora också, men kanske inte hittade de riktiga pärlorna ?
Kallas även jolle.Visa bilaga 422306
tog med en extra cykel idag istället för repkit ?