Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack! En 92319 från 1975, har en från 1969 också som är i betydligt bättre skick.Satan vilken fet hoj. Hade en sån för 30+ år sedan. Jobbade en hel sommar för att ha råd och var sjukt stolt när jag och farfar Sven hämtade den på cykelaffären på bäckvägen, Hägerstensåsen. Grattis till en snygg hoj.
Han kanske är hantverkare ?Klockan 7:22?
Nja, jag arbetar inom polisen ?Han kanske är hantverkare ?
Nja, jag arbetar inom polisen ?
Men bilden togs tidigare, vet inte om det bryter mot någon regel ?![]()
Det betyder ju dock inte att bilden ska var tagen idag (och står inte vad jag kan se i några regler)Du menar att du tog lunchpaus kl 6:30?
Rubriken är "Dagens Bild-tråden!".
Det kan vara svårt att förstå reglerna här på forumet ibland. För mig blev det lättare att förstå först efter att jag läst på här https://www.umo.se/jag/funktionsvariation/aspergers-syndrom/Det betyder ju dock inte att bilden ska var tagen idag (och står inte vad jag kan se i några regler)
Men om det gör din dag bättre så raderar jag bilden.
Det betyder ju dock inte att bilden ska var tagen idag (och står inte vad jag kan se i några regler)
Något märkligt ställe att komma ut med sin funktionsnedsättningDet kan vara svårt att förstå reglerna här på forumet ibland. För mig blev det lättare att förstå först efter att jag läst på här https://www.umo.se/jag/funktionsvariation/aspergers-syndrom/
Mer på ämnet så kommer en bild från idag
Tänkte mer på att de som har dessa outtalade regler många gånger är svåra att förstå utan att läsa på.Något märkligt ställe att komma ut med sin funktionsnedsättningMen hoppas du får hjälp ?
Mer på ämnet så kommer en bild från idag
Visa bilaga 489616
Kör på, någon har alltid synpunkter på ngt.?Det betyder ju dock inte att bilden ska var tagen idag (och står inte vad jag kan se i några regler)
Bild.... dregelTack! En 92319 från 1975, har en från 1969 också som är i betydligt bättre skick.
Amen! Ståtlig pjäs. Den får du posta i kyrktråden :) vilken är det?
Trollhättans stadskyrka!Amen! Ståtlig pjäs. Den får du posta i kyrktråden :) vilken är det?
Bytte landsvägscykeln ja haft på trainern mot en som klarar grusvägar lite bättre. Så blev grusvägs rally idag härligt sug efter gårdagens regn. Intalade mig att denna cykel skall hållas billig men gick ju sådär när man började fundera på uppdateringar och väl hemma blev det en beställning på delar
För att slippa ut ur garaget på sommarn gillar inte asfaltscykling men grus var ju helt skoj. Cykeln ja hade på trainer hade endast för asfalt och har endast kört 1 gång utomhus med den. Kör i huvudsak skog med fs och fatbike men lite variation är ju alldrig fel i träningen?Varför behöver du en cykel på trainern som klarar grusväg bättre? Trainer du gruscykling?
Det kommer absolut så småningom, väntar på en NOS Campagnolo kabelguide och en korrekt tidsenlig sadel (Ideale 90) från eBay innan jag kan rulla ut den på vägen igen.Bild.... dregel
man strör ut lite grus runt trainer bara så är det klart ?Varför behöver du en cykel på trainern som klarar grusväg bättre? Trainer du gruscykling?
man strör ut lite grus runt trainer bara så är det klart ?
shit vad fint, Vättern?Visste det skulle bli bra väder med det här överträffade alla förväntningar :D
(Ja jag bröt mot en regel nu men 2 på natten borde räknas som igår ;) )