Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

New helmet day! ?
20210517_171639.jpg

Satan vilken fet hoj. Hade en sån för 30+ år sedan. Jobbade en hel sommar för att ha råd och var sjukt stolt när jag och farfar Sven hämtade den på cykelaffären på bäckvägen, Hägerstensåsen. Grattis till en snygg hoj.
Tack! En 92319 från 1975, har en från 1969 också som är i betydligt bättre skick.

Det betyder ju dock inte att bilden ska var tagen idag (och står inte vad jag kan se i några regler)

Men om det gör din dag bättre så raderar jag bilden.

Du har rätt, det finns ingen regler om när bilden har tagits. Jag, och andra, har antagit fel.

Men jag var bara nyfiken på när du tog lunchpaus.

Något märkligt ställe att komma ut med sin funktionsnedsättning :unsure: Men hoppas du får hjälp ?

Mer på ämnet så kommer en bild från idag

Visa bilaga 489616
Tänkte mer på att de som har dessa outtalade regler många gånger är svåra att förstå utan att läsa på.
Själv är jag bortom räddning, uppskattar ändå thoughts and prayers om någon vill ge ❤.

Bytte landsvägscykeln ja haft på trainern mot en som klarar grusvägar lite bättre. Så blev grusvägs rally idag härligt sug efter gårdagens regn. Intalade mig att denna cykel skall hållas billig men gick ju sådär när man började fundera på uppdateringar och väl hemma blev det en beställning på delar?
IMG_20210518_201847.jpg

Bytte landsvägscykeln ja haft på trainern mot en som klarar grusvägar lite bättre. Så blev grusvägs rally idag härligt sug efter gårdagens regn. Intalade mig att denna cykel skall hållas billig men gick ju sådär när man började fundera på uppdateringar och väl hemma blev det en beställning på delar

Varför behöver du en cykel på trainern som klarar grusväg bättre? Trainer du gruscykling?

Varför behöver du en cykel på trainern som klarar grusväg bättre? Trainer du gruscykling?
För att slippa ut ur garaget på sommarn gillar inte asfaltscykling men grus var ju helt skoj. Cykeln ja hade på trainer hade endast för asfalt och har endast kört 1 gång utomhus med den. Kör i huvudsak skog med fs och fatbike men lite variation är ju alldrig fel i träningen?

Tillbaka
Topp