Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta byter du cykel?Äntligen nya hojen . Anlände idag så byggde ihop den så klart och hann test köra den ikväll! 2021 marin Rift zone 1 köpte till 203mm magura skivor och ks lev dropper. (väntar på att skivorna ska komma) . Visa bilaga 512609
Hur ofta byter du cykel?
1 mil om dagen är en bra målsättning.Visa bilaga 512616Skön kvällsrunda ikväll. Kom även upp i 2000 km cyklat i år. Vilket var förra årets mål som jag då klarade av i slutet på december. I år hoppas jag hinna upp i 3650 km.
Va ? Köpte ju min meta dec 2020 gått 130mil när den såldes, Så byter väl ca 1 gång om året....?kanskeHur ofta byter du cykel?
Grymt kämpa på!Visa bilaga 512616Skön kvällsrunda ikväll. Kom även upp i 2000 km cyklat i år. Vilket var förra årets mål som jag då klarade av i slutet på december. I år hoppas jag hinna upp i 3650 km.
Redan -15 grader?Första dagen med underställ för den här säsongen då ?Visa bilaga 512666
Nja jag är nog bara frusen av mig ? var ändå +5 men tar hellre underställ än tjockare byxor och jackaRedan -15 grader?
I Kambodja på tidigt 2000-tal kunde man köpa "happy pizza" eller "extra happy pizza" beroende på vilken knark-topping man ville ha.Okej, det var igår på lunchen...Visa bilaga 512669
Nu blev man lite nostalgisk…I Kambodja på tidigt 2000-tal kunde man köpa "happy pizza" eller "extra happy pizza" beroende på vilken knark-topping man ville ha.