Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Östra Långvattnet?Fin stig jag hittade
VällsjönÖstra Långvattnet?
De är dom turerna en haft som mest kul med låg/ingen återhämtningstid på klockan ?Dagens tur. Genererade inte ens någon återhämtningstid på träningsklockan, men allt räknas.
Lite chockartat varje år när man kör ospårat första gången ?Blev vinter över en nattca15-20cm av det vita guldet. Tänkte det skulle gå lätt men efter 1.5h och 14km säger klockan jag skall vila i 3dagar? nattskift på det då? blir nog att ta fram snöskorna och packa lite före nästa tur.Visa bilaga 525700
Ja varje år blir det lika chokerande känns som man inte cyklat på hela sommarn? det blir nog vila denna helg kanske lite snöskovandring på söndag.Lite chockartat varje år när man kör ospårat första gången ?
Hade inte funkat på en Lefty. :)Iskall men trevlig utflykt längs Boo-leden. Mitt fulsnickrade stativfäste på framgaffeln tycks funka utmärkt även på riktigt stökigt underlag. Dock märker jag mer och mer att jag behöver ett mindre framdrev. 38T är åt helsike för stort för mitt mina behov.
Visa bilaga 526046
Oväntat kul att cykla i mörkret...Så länge jag låter bli att tänka på vad som kan finnas bortom lampans sken...?
There is nothing in the dark that isn't there in the light, except fear.....Oväntat kul att cykla i mörkret...Så länge jag låter bli att tänka på vad som kan finnas bortom lampans sken...?
Vackert! Hade -15 på hemvägen igår. Är inte riktigt van än.Frostnupet, -16 i morseVisa bilaga 526259