Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä inställt, då räknas det inte med i förseningsstatistiken...
Det enda jag gjorde, medan barnet fick arbeta!HT-runda i Hellas. Sonen pumpar @flapjackin däck medan @Der Kaiser tittar på. Vilken fin dag och runda!
Visa bilaga 587696
Det där är dock inte min fatbike men har 3.0 bak på hardtail ( så lite lönnfet är den allt) men snart är det dags å dra fram den riktigt fete med 4.8 så man flyter fram över surhålen ?Fan blivit sugen på en fatbike senaste tiden....?
Det enda jag gjorde, medan barnet fick arbeta!
Jadu, det här var andra gången. Jag tror inte jag kommer göra om det. Nu var det mest praktiska anledningar att det blev såhär.Hur upplever du cyklingen med så stor ryggsäck? Jag får förutom ont i svanken även problem med att hjälmen inte får plats i nacken när väskan sticker upp sådär.
Det är en Lupine SL AX.Vad är det för fräsig lampa du har?
Åh, vilken bild!!!ÄventyrspendlingVisa bilaga 588395
Ser ut som smalspåret utanför Ankarsrum?Blev en fin runda på 15 mil med graveln idag Visa bilaga 588882
Precis. Provade på Dalsland gravelrace, långa banan helgen efter. Är inte så vältränad så körde korta banan på tävlingen ?Såg nu att du är från Bengtsfors, så mycket för den gissningen.
Gonatt!