Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DVO Jade är riktigt trevlig.Äntligen barmark igen! Och den nya stjärtfjädern känns riktigt, riktigt, fin (även om jag har lite svårt för de gröna detaljerna).
Visa bilaga 614860
Ja, den känns väldigt skön! Dekalerna ska bort, helt klart, men är ju lite fler gröna delar.. Får se om jag lyckas lösa det på nåt sätt. Tips?DVO Jade är riktigt trevlig.
Dekalstrippa den så slipper du det knallgröna?
Ja, den känns väldigt skön! Dekalerna ska bort, helt klart, men är ju lite fler gröna delar.. Får se om jag lyckas lösa det på nåt sätt. Tips?
Jag körde kaustiksoda på fjäderhållarna och kompressionsvredet och högglanspolerade dem sen. När jag servar nästa gång åker "seal head" upp i svarven för lite putsning men returvredet får nog fortsatt vara grönt.Ja, den känns väldigt skön! Dekalerna ska bort, helt klart, men är ju lite fler gröna delar.. Får se om jag lyckas lösa det på nåt sätt. Tips?
Åh, snyggt... om jag skickar över den till dig, kan du fixa min också ??Jag körde kaustiksoda på fjäderhållarna och kompressionsvredet och högglanspolerade dem sen. När jag servar nästa gång åker "seal head" upp i svarven för lite putsning men returvredet får nog fortsatt vara grönt.
Visa bilaga 614867
Ja, mot lite flytande föda så ?.Åh, snyggt... om jag skickar över den till dig, kan du fixa min också ??
Troligen så jobbar hon som arbetsterapeut.Ingen bild men på samma tema mötte jag en kvinna på Hisingsbron imorse med såna där fina knäskydd jag hade när jag åkte skateboard som barn. Hon var medelålders och på cykel.
Efter knäskada har jag knäskydd till det mesta; slalom, skridskor, vägcykling vintertid och till och med längdskidor. Mer skydd är aldrig fel.Ingen bild men på samma tema mötte jag en kvinna på Hisingsbron imorse med såna där fina knäskydd jag hade när jag åkte skateboard som barn. Hon var medelålders och på cykel.
Ngn gång i slutet av maj hoppas jag på sånt där före ?
Det där ser ju roligt ut. (men ska försöka hålla mig från en cykel till...)En fetare fredagVisa bilaga 615302
Det är det och i Östersund har vi i princip snö från december till maj så dennna hoj rullar ganska mycket, vi är ett gäng entusiaster som preppar en ca 2 mil lång sträcka i skogen varje säsong.Det där ser ju roligt ut. (men ska försöka hålla mig från en cykel till...)
Vad är det frågan om, har folk börjat köra såna där leksaker i skogen nu också alltså. Dags för folk att damma av högafflarna igen då.