Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det behöver inte vara så skitnödigt, huvudsaken är att man har roligt!
Det behöver inte vara så skitnödigt, huvudsaken är att man har roligt!
Rambrott? Finns en postning om det?Fan orkar inte byta hoj nu man är så jävla nöjd med konan, så fick bli att fiber weld laga den. Och testad idag och funkar fint igen! Visa bilaga 714084
Yes kedjestaget gick av. Tror inte jag postat det någonstans ?Rambrott? Finns en postning om det?
Inlägg i tråden 'Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)'Yes kedjestaget gick av. Tror inte jag postat det någonstans ?
Haha ja klart jag gjort ?, men nu mer utförligt i "visa ditt rambrott"Inlägg i tråden 'Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)'
https://happyride.se/forum/threads/...gler-i-foersta-inlaegget.1844454/post-4504715
?
Hur lyckas man med det? ?Körde alla 7 enduro sträckorna idag i lokala skogen. Blev ett kul pass med blandad go cykling. Här en paus i skuggan, efter att polaren typ klämde pungen i bakhjulet på ett hopp ? Visa bilaga 714702
Haha det undrade vi med , men han är 197cm lång med långa ben och kör plattpedaler så nog en kombo där ?Hur lyckas man med det? ?
Hamnade han med skrevet bakom sadeln? Mellan sadel och bakhjul? Det är det enda tänkbara jag kan se framför mig, för att lyckas med det konststycket.Haha det undrade vi med , men han är 197cm lång med långa ben och kör plattpedaler så nog en kombo där ?
Efter en sådan manöver hade jag behövt mer än en Gt??Härlig kvällsrunda på enhjulingen.
Visa bilaga 714740nu afterbike gin&tonic
Får vi höra hans version i misärtråden kanske? :)Körde alla 7 enduro sträckorna idag i lokala skogen. Blev ett kul pass med blandad go cykling. Här en paus i skuggan, efter att polaren typ klämde pungen i bakhjulet på ett hopp ? Visa bilaga 714702