manneblask
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Buzzar pungen nästan varje runda ? Det här med mullet kanske inte vore fel ändå. Eller lära mig cykla.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en av anledningarna att jag fortfarande kör 27,5. Gillar marginal mot swipen.Buzzar pungen nästan varje runda ? Det här med mullet kanske inte vore fel ändå. Eller lära mig cykla.
Helt rätt. 27,5 är bra grejor.Det är en av anledningarna att jag fortfarande kör 27,5. Gillar marginal mot swipen.
Herre min skapare vilket vackert landskap. Tänk ett par smala, fina däck på hojen bara, så hade allt varit perfekt! ?
Haha. Ja fetare går faktiskt inte in, detta är på gränsen till vad ramen klarar :) Bytte från Gravelking SS 48-584 till Maxxis Ikon 56-584 inför turen till Blekinge. En gång i tiden körde jag gravel på 35-622 (ryser)Herre min skapare vilket vackert landskap. Tänk ett par smala, fina däck på hojen bara, så hade allt varit perfekt! ?
33 är sweet spot.Haha. Ja fetare går faktiskt inte in, detta är på gränsen till vad ramen klarar :) Bytte från Gravelking SS 48-584 till Maxxis Ikon 56-584 inför turen till Blekinge. En gång i tiden körde jag gravel på 35-622 (ryser)
Tänk vad trött han hade varit om han inte haft så fin cykel.17 mil grus gör en trött Visa bilaga 715236
Ulricehamn Bikepark, jäkla grymt ställe! Lederna var över förväntan. Ironiskt nog tyckte jag den röda hoppleden var lättare än den blåa ?
Viss skillnad på cykel j f r m inlägg #23883 ?
Vad är det här ?
Cykla dressin på Dellenbanan. Från Delsbo och ca 15 km österut innan vi vände tillbaka.Vad är det här ?
"Fem och spöktåget" ?
Väldigt bra bild ?
Ja vi verkar ligga precis efter er, vi ska över till Frankrike en sväng sen blir det antagligen Pila även för vår del.Samma ställe som #23903 och #23913, om jag inte har sett fel.