Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Vilken dag med födelsedagsfirande (för mig själv). Stack till plönninge mtb 06.30 imorse.
IMG_20240726_094137749_AE.jpg

Och sedan en go lite shred i hemma backen! (Sorry för 2 bilder, men är ju endå min födelsedag ;).
IMG_20240726_115925736_HDR_AE.jpg

Herre min skapare vilket vackert landskap. Tänk ett par smala, fina däck på hojen bara, så hade allt varit perfekt! ?
Haha. Ja fetare går faktiskt inte in, detta är på gränsen till vad ramen klarar :) Bytte från Gravelking SS 48-584 till Maxxis Ikon 56-584 inför turen till Blekinge. En gång i tiden körde jag gravel på 35-622 (ryser)

Haha. Ja fetare går faktiskt inte in, detta är på gränsen till vad ramen klarar :) Bytte från Gravelking SS 48-584 till Maxxis Ikon 56-584 inför turen till Blekinge. En gång i tiden körde jag gravel på 35-622 (ryser)
33 är sweet spot.

Lägger upp en bild till från gårdagens "transportsträcka" till fina stigen Maisonettes i La Thuile. Trodde att sonen körde fel och jag körde istället ner på slätt underlag. Men sonen hade sett för en veckan sen att stigen ledde till rätt ställe (och inte informerat mig). Synd att jag missade den, men urförsloppen var tuff (connector för en svart stig).

2024-07-27-11-42-15-710.jpg

Ulricehamn Bikepark, jäkla grymt ställe! Lederna var över förväntan. Ironiskt nog tyckte jag den röda hoppleden var lättare än den blåa ?

Vi körde fel på en svart led i Pila och hamnade på en riktigt smal blå led. Jag och sonen tyckte att både var lika svår. (Bilden ovan är från transportsträckan från leden till gondolliften)

Tillbaka
Topp