Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Halv storm idag så blev en upptäcksfärd på skogsbilvägar, stigar och torvmyrar. Kort stopp för lite kaffe å energipåfyllnad. Han iaf hem innan regnet kom
IMG_4336.jpeg

Förra, och första gången, i Järvsö var Malin stängt. Nu blev det en snabb favorit. Trevlig slingrande genom skog, för mig som egentligen inte tycker om parkstig ;) Och sonen kunde perfektionera sin hoppteknik.

2024-08-13-16-38-31-631 (1).jpg

Blev en lång runda igår, min favoritfikarunda på 100K. Var inte jättesugen efter att ha tittat på väderprognosen, vind typ 6(11) alltså 6 m/s och 11 i byarna. Har dessutom varit väldigt kvavt på sistone.

Men det visade sig bli jättefint, klar luft och lagom varmt, och inte så blåsigt som det varit typ hela sommaren - som det känns. Så helnöjd!

Svårt att fånga sommaren på bild dock

20240812_145543_ed.JPG

Hälsning från dagens svett-tur. Körde rakt igenom gårdagens stök och filmade lite teknikträning. Det finns klart och tydligt mer att önska när det gäller att komma fram och lägga tryck på framhjulet. @Berk din son ser ut att vara riktigt grym på det! Han har inga tips till tanten? ?Visa bilaga 719106

Min son är faktiskt bra på att ger tekniktips och titta på positionen på cykeln (han lärde mig att tar drops). Har du lågt upp filmen någonstans?

När jag skriver i tråden borde jag också lägga upp en bild. Tar den från barncyklingtråden igår. Sonens andra gång på dirt, både i Järvsö. Han tycker om det! Som bonus körde Max Fredriksson på banan bredvid igår (som ledde till sen avresa och en trött pappa idag).

2024-08-13-18-35-36-241.jpg

Min son är faktiskt bra på att ger tekniktips och titta på positionen på cykeln (han lärde mig att tar drops). Har du lågt upp filmen någonstans?

När jag skriver i tråden borde jag också lägga upp en bild. Tar den från barncyklingtråden igår. Sonens andra gång på dirt, både i Järvsö. Han tycker om det! Som bonus körde Max Fredriksson på banan bredvid igår (som ledde till sen avresa och en trött pappa idag).

Visa bilaga 719113
Vill minnas att du berättat det tidigare. Nej, tyvärr kasserades den filmen illa kvickt (ville mest se hur det såg ut).

Tillbaka
Topp