n_andersson
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Får passa på när det är is och snöfritt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tittar avundsjukt på era bilder. Det är glest mellan skogsbaden nu. Mest underhållsträning inomhus pga barn och diverse infektioner. Bara att bita ihop och hålla kroppen igång till min tid i spåren kommer igen. (Jag vet, det finns trådar för gnäll liknande detta, men skriver här ändå. Gillar era bilder!)
Ska bara bli tillräckligt frisk sedan ska vi ut med vår shotgunDet finns hopp. Här en länk till ett gammal inlägg:
På gröna mötte jag en stigcylist på hardtail som hade ett småbarn på en sits på överröret (Shotgun tror jag). Vågat tycker jag med HT på sån stök! Barnet var riktigt gulligt med MTB hjälm och transparenta sportglasögon. Han skrek glad "ui, ui, ui!" vid varje hinder.
![]()
Ska bara bli tillräckligt frisk sedan ska vi ut med vår shotgun![]()
men sonen hade det riktigt roligt ;
Du får komma tillbaka med mountainbiken, xc-banan fortsätter framåt.Och där tog äventyret slut för idag, på onsdag kör vi igen
Visa bilaga 741062
Kom faktiskt ner några MTB:are när jag tog fotot, jag brukar köra MTB uppe på berget till höger.Du får komma tillbaka med mountainbiken, xc-banan fortsätter framåt.