Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en likadan som brukar få gå helstelt och ss
Jasså övar du inför cykelvasan?
Just detta får bli dagens lärdom. Lossade det andra benet först, inga problem. Sen den "felvända" gängan. Tog inte i så överdrivet mycke men helt plötsligt hade jag gängan i handen och fattade ingentingManitougafflar rockar!
Angående service, se till att läsa noga servicemanualen till gaffeln. Manitouer kan vara konstruerade lite annorlunda än t.ex. Fox/RockShox. På mina ex måste man skruva av benbultarna motsols eftersom det är själva kolvarna som är gängade; men detta kan variera för olika gafflar (jag har inte haft R7 än).
Visa bilaga 760905
Ny, dag, men ett foto till från samma plats:Upp tidigt och iväg till en buss som kanske eller kanske inte tar cyklar, som går ”vid skolan, efter poolen”.
Sen släpa sig drygt 600 hm uppför till Crève-Tête, en mix av grusväg, promenad, bära cykel och klättra med cykeln på axeln och en vajer i handen.
Sen får man cykla nedför det här och ytterligare nästan 2000 hm ner i skogen och är lycklig:
Visa bilaga 783774