Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Det är första gången någonsin för mig att tätningsvätska verkligen hade tätat ett hål utan att jag märkte det under turen.
Tillbaka hemma märkte jag lite vätskestänk på baksvingen och undersökte saken och endast då upptäckte punkteringen.

IMG_20250926_164234685.webp

Vet inte i vilken tråd denna bild hör hemma, så det får bli här. Tänker att någon happyit kanske saknar den. Eller nån som känner nån som känner nån.
Cyklade förbi den i går natt. Den ligger lite illa bland kanyler, tomglas och bajspapper. I Stockholm om det inte framgick av fista-klibban

Bilagor

• 20250928_223140.webp
    20250928_223140.webp
    744.5 KB · Besök: 59
Vet inte i vilken tråd denna bild hör hemma, så det får bli här. Tänker att någon happyit kanske saknar den. Eller nån som känner nån som känner nån.
Cyklade förbi den i går natt. Den ligger lite illa bland kanyler, tomglas och bajspapper. I Stockholm om det inte framgick av fista-klibban
Det var lugnt, man fattade att det rörde sig om Stockholm av det fetmarkerade.

Väsjöbacken med XC-hojen då parkcykeln behöver gaffelservice. Det visade sig att lillcykeln var lika snabb eller snabbare som storcykeln på alla leder jag körde. Fast det sliter nog mer på både kropp och cykel.

Visa bilaga 796636
Aha, det var du jag plötsligt hade bakom mig i "pump-skogen". Kan intyga att det gick snabbt, tur att du har baknav som låter och hetsar 😀

Tillbaka
Topp