Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar, det där vore en dödsdom med min hund, antagligen för oss båda.Varit ute och halkat runt med hunden.Visa bilaga 803364
Han är fyra och en relativt lugn (och liten) MalleJäklar, det där vore en dödsdom med min hund, antagligen för oss båda.
Hur gammal är hunden och vad händer när den ser en kanin (verklig eller påhittad) springa iväg mellan träden?
Ser ju ändock trevligt ut, jag får fortsätta jobba med min så han kan bete sig lagom ansvarsfullt när han väl är gammal nog att dra på långtur :)Han är fyra och en relativt lugn (och liten) Malle(så detta är inte en helt livsfarlig aktivitet enligt mina beräkningar). Lite oklart vad han skulle ha gjort men troligt hade han mest ökat framåt, det har han gjort när vi varit i skogen utan cykel och han sett intressanta djur. Han hade inte orkat dra mig någonstans om jag hade lagt full broms heller
.
Det är himla roligt så kämpa på, det är absolut värt det!Ser ju ändock trevligt ut, jag får fortsätta jobba med min så han kan bete sig lagom ansvarsfullt när han väl är gammal nog att dra på långtur :)
Wtf, är du på GC igen
Nä, Santa Pola. Strax söder Alicante. Trevlig liten by.Wtf, är du på GC igen![]()
Skönt jämfört Swe definitivtNä, Santa Pola. Strax söder Alicante. Trevlig liten by.
Var är detta?Sol o värme!
Visa bilaga 803405
Några mil söderom var du cyklar. Algorfa.Var är detta?
Gillar de små spanska byarna med ett torg, en kyrka, skola, fotbollsarena och 10 kaféer och restauranger där alla samlas.Några mil söderom var du cyklar. Algorfa.
Om en by har två hus är det ena ett kafé.Gillar de små spanska byarna med ett torg, en kyrka, skola, fotbollsarena och 10 kaféer och restauranger där alla samlas.
Fikade i L Altet idag.
Rollercoaster väl?! Rolig stig!
Ingen aning vad den heter … vi kallar berget ”lill Whistler”Rollercoaster väl?! Rolig stig!
Blåste bra.Bara platt idag.
Visa bilaga 803712
Som igår. Fast tvärtomBlåste bra.