Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter som om det kunde ha gått illa om du inte upptäckt det i tid?200 meter från hem noterade jag att gaffelröret på min helstel var knäckt. Så jag gick hem och tog HTn istället. Bra för att det fick trögt (var första på hemmastigen efter sista snön).
Visa bilaga 813453
Bilden hör hemma i misärtråden!
Töntigt att vara i Soria, jag trivs mycket bättre i kylkaoset
Låter som om det kunde ha gått illa om du inte upptäckt det i tid?
Komplettera med droppern från blockettråden?Byggde en "ny" hoj åt grabben och i vanlig familjen Frankenstein, en scott scale 760 med 29" 120mm gaffel och 26" hjul! "26 aint dead". Blev riktigt bra och grabben nöjd efter första test runda . Visa bilaga 813725
Dropper sitter det redan på den.Komplettera med droppern från blockettråden?
Ah, såg bara QR-klämman och sen blev ögonen lata..Dropper sitter det redan på den.
Tycker mig känna igen den där svängen. GC?
YesTycker mig känna igen den där svängen. GC?
Ja här är dock -3 med vindar så det känns som -10. Med dödsis på ställen som inte hann smälta bortman blir ju skapligt avensjuk när man ser @liveforthis och @manneblask bilder som är helt snöfria och ser ut som vår.
En annan har -6 grader och 15cm snö![]()
Fattar det :/man blir ju skapligt avensjuk när man ser @liveforthis och @manneblask bilder som är helt snöfria och ser ut som vår.
En annan har -6 grader och 15cm snö![]()