Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sta?Jo fyfan ut o bränner sta igen efter två veckors uppehåll. Skönt att dundra sta, men skulle tagit med lite mer vatten.
Blött grus en torsdag. Finns det nåt bättre?
Kanske inte är rikssvenska direkt. Synonymt med loss, som i härja loss? Vet inte, men förekommer på bygden hän.
Liknande historia idag, dock under mer XC-förhållanden.Liftarna är fortfarande stängda. Man behöver klättra upp med sina egna krafter. Vissa uppskattar detta faktum inte lika mycket som andra.
Visa bilaga 830530
Tur att den stod emot!
Idag bad han själv om att få åka till backen och cykla. Och vad hade jag varit för förälder om jag hade nekat honom det?
Visa bilaga 831115
Oh ooo. Där drog vi rakt in i hetluften dåOj, oj! Det var just ett inlägg om att ens tänka på att åka park utan FF är vansinne för nyborjarkidz.
> You ride chainless, too? Well, I ride brakeless, fool!©tänka på att åka park utan FF är vansinne för nyborjarkidz.
Oh ooo. Där drog vi rakt in i hetluften då. Får tillägga att jag är väldigt försiktig med honom. Just nu cirkulerar han mest där i "botten" på backen. När/om han börjar köra i lederna så blir det skyddsutrustning på och absolut inte med springcykel
. (Har varit på tillräckligt många barntraumalarm för att utveckla lite extra noja.)
You ride chainless, too?
Oj, oj! Det var just ett inlägg om att ens tänka på att åka park utan FF är vansinne för nyborjarkidz.
Samtidigt så är en FF sannolikt tyngre vilket får vägas in.
Du menar att det är bättre att köra FF för att barnet då rullar snabbare utför?
Nej jag menar att skador på nacken kan vara värre än att tugga lite grus eller gräs.