Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ute o testade gummiringhållaren till Intonlampan samt "My Tracks"-appen, båda fungerade tillfredställande men Lidl-cykeltröjan är inte antimyggapproved! Kanske skulle testa den där våtdräkten istället...
Ermokratis skrev:
-------------------------------------------------------
> Panoramisk vy över Göteborg från Ramberget
> (bilden tagen efter att ha "klättrat" höjden ett
> tiotal gånger, tufft!)
>
Christian Behre (Hisingens CK) körde 30 varv (á 4 km, 85 höjdmeter/varv) tidigare i år. Randonörer har rätt bra psyke.
Jag besökte föräldrarna i helgen och bestämde mig för att ta omvägen hem via Rättvik. I Tällberg blev det ett stopp för att vika ihop jackan, som jag skulle dra på mig igen efter fem minuter, och fota cykeln med Siljan i bakgrunden.
Troligen ett Franz Jäger, ligger en krona i det om någon har det kärvt. I övrigt var det en misärrunda men utövande av gåcykling i skogen/djungeln under 40min med en GPS från helvetet...
"Dagens" bild är från söndagens happy easy-ride i Göteborg, en 4-timmarstur på slickrocks.
Vi var 9-10 pers som tog ett långstopp vid Horsickan, hann med att både fika o bada.
Efteråt blev det en liten afterbike med öl - Helt ok dag.
Ok here goes, första dagens bild posten :)
Riktigt nice känsla, ny cykel och avverkat 2 svettiga timmar på stigar med en del stökiga partier och en jäkla massa rötter för att komma till denna fina lilla plats vid sjön, solen värmer och det blir paus med swebar,nötter,russin och vatten samt fånga in lite vitamin-D från solen. På med svettig tröja och hjälm igen sen o trampa vidare. Grymt fin dag!
En till... Här var mer känslan: Det var lugnare att sola vid sjön :)