Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hepp.
Att Bowie och Iggy pop flyttade till Berlin på -70talet för att bli drogfria var ju lite lustigt och utmanande.Hepp.
Jag har kört Berlin-trilogin idag och har precis nått Heroes
Dom borde man gå på
Var menar du att man kan höra så bra musik?Dom borde man gå på![]()
Idyllen Helge, Idyllen!Var menar du att man kan höra så bra musik?
Patrick Walker känner man definitivt igen - nya Warning låter ju som ett distat 40 Watt Sun (vilket är ett bra betyg enl mig...)När man bara vant sig vid rösten så är den här skivan fantastisk!
Kom att tänka på den härAtt Bowie och Iggy pop flyttade till Berlin på -70talet för att bli drogfria var ju lite lustigt och utmanande.
Imponerande att de lyckades och att han samtidigt levererade dessa mästerverk.
![]()
Ja den filmen tvingades vi i min klass se i skolan i 5an eller 6an också på 80-talet, också där som nån slags uppfostran och upplysningsfilm om drogernas fasansfulla värld. Minns att många blev berörda, både vi barn och lärare.Kom att tänka på den här
Visa bilaga 855202
Jag insåg långt senare i livet att min första kontakt med Bowies musik från åren i Berlin var genom filmen Christiane F. - vi barn på Bahnhof zoo. Morsan tvingade mig och mina bröder att se den i nåt sjukt uppfostringssyfte nån gång på 80talet när den visades på SVT.
Dags att lyssna på Iggy