Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mest luft i den. En vattenflaska och en lätt regnjacka. Min rygg dör om jag ska kånka såväl vatten, kläder, käk och verktyg för alla. Testade idag att låta grabbarna köra med rygga och det funkade perfekt enligt dem själva.
Denna bild är tagen på mig i södertälje när en cuptävling gick av stapeln där i maj.
Jag vill starkt påpeka att jag INTE slog över, utan tyckte mest att det var häftigt att front-wheela lite :b
(notera även mina brutala benmuskler)
Såhär häftigt var det i trondheim! Jag var där med utvecklingslandslaget och på bilden ses herrelitens start, med Alexander Wetterhall och Hjalmarbengtsson långt fram tillsammans med norske mästaren Hövdenäs.(det uttalas så iallafall)
Lärjedalen är göttans! har cyklat där mkt då det är rakt nedanför mig =) Ska nog ha en nästan likandan bild någonstans med min hoj på den/ en av broarna.. Snugg hojpa med haru.. =)
Langar in en bild av Gurra när han testar tredje testhojen. En Kona Shred2-0 som han kör järnet med nu. I onsdags var vi vid den numera både nedlagda och utbrända Lännbodaskolan och knäppte lite sköna urbana bilder.
Var på Koster förra helgen, släpade med mig cykeln och fick lite kört i leran där :)
Fanns en del bra biter, lite korta bara. Det var svårt att hitta stigar som var mer än 1km eller så sammanhängande.
Bilagor
koster.jpg
54.4 KB
· Besök: 29
B
Boredom
Guest
Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)
Fjärdebrunn: Din son verkar vara en riktig hejare på hoj vid ringa ålder. Ska bli intressant att se vad det kan leda till! Ni verkar ha riktigt kul tillsammans.
Jo iaf jag har riktigt kul :) M tanke på att han är 5 bast får vi väl se vad som händer. Han tycker även fotbollsskolan är störkul och hockeyn sätter väl igång snart...:/
Tyvärr verkar det inte finnas andra ungar här i Saltis/Fiskis som cyklar, inte heller några dirtgropar då, så om jag ska tjäna som föredöme stannar nog utvecklingen av rätt snart är jag rädd.
hanie skrev:
-------------------------------------------------------
> Denna bild är tagen på mig i södertälje när
> en cuptävling gick av stapeln där i maj.
> Jag vill starkt påpeka att jag INTE slog över,
> utan tyckte mest att det var häftigt att
> front-wheela lite :b
> (notera även mina brutala benmuskler)
>
> ciao!
Den där nerförsbacken i början på varvet var lite knivig med ett par stenar på ett par ställen som man INTE skulle åka på. Trodde faktiskt att du slog över innan du skrev att du inte gjorde det=)
Kan tänka mig att det var ett par som fick syna marken lite närmare där.
Cyklade förbi denna vy i en liten fiskeby i sydöstra frankrike. Den hederliga gamla cykeln fångade mitt intresse och jag stannade till för att titta in genom fönstret som ledde till ett museum för hantverk och gammal teknik. Museet var stängt, men cykeln fick vara med på bild.