Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)

Kalvar på besök i Georgien
bild1.JPG ht=482

/Stellan
http://www.sandstorm.se

Fjärdebrunn: Varför så stor ryggsäck? Ser inte ut att vara så smidigt för honom precis.

Mest luft i den. En vattenflaska och en lätt regnjacka. Min rygg dör om jag ska kånka såväl vatten, kläder, käk och verktyg för alla. Testade idag att låta grabbarna köra med rygga och det funkade perfekt enligt dem själva.

Är det inte så att du måste lasta ner dem lite för att ha en chans att hänga med i spåren =). De verkar ju hur gruma som helst.

//j

Denna bild är tagen på mig i södertälje när en cuptävling gick av stapeln där i maj.
Jag vill starkt påpeka att jag INTE slog över, utan tyckte mest att det var häftigt att front-wheela lite :b
(notera även mina brutala benmuskler)

ciao!

Bilagor

• södertälje3.jpg
    södertälje3.jpg
    95.7 KB · Besök: 41
Såhär häftigt var det i trondheim! Jag var där med utvecklingslandslaget och på bilden ses herrelitens start, med Alexander Wetterhall och Hjalmarbengtsson långt fram tillsammans med norske mästaren Hövdenäs.(det uttalas så iallafall)

Bilagor

• PICT3969.JPG
    PICT3969.JPG
    67.8 KB · Besök: 42
Westman skrev:
-------------------------------------------------------
> Satan, lillgrabben laddar på!

han landar nästan med framhjulet i backen nu, tio meter hopplängd på hoppet är det

putte på bilden, en cross åkare som började testa våra cyklar i fredags o nu klipper han det stora 10meters hoppet lätt som en plätt..

Bilagor

• lillputte.jpg
    lillputte.jpg
    100.5 KB · Besök: 41
Senast redigerad av en moderator:
robbankul skrev:
> halva jag

haha..vafan...nån bättre bild kunde ni väl tagit.
Men hoppet funka hyfsat, provhöppa igår.

Lärjedalen är göttans! har cyklat där mkt då det är rakt nedanför mig =) Ska nog ha en nästan likandan bild någonstans med min hoj på den/ en av broarna.. Snugg hojpa med haru.. =)

Langar in en bild av Gurra när han testar tredje testhojen. En Kona Shred2-0 som han kör järnet med nu. I onsdags var vi vid den numera både nedlagda och utbrända Lännbodaskolan och knäppte lite sköna urbana bilder.

Vi hade störkul!

Foto: Johan Eriksson

IMG_1175.jpg

Var på Koster förra helgen, släpade med mig cykeln och fick lite kört i leran där :)
Fanns en del bra biter, lite korta bara. Det var svårt att hitta stigar som var mer än 1km eller så sammanhängande.

Bilagor

• koster.jpg
    koster.jpg
    54.4 KB · Besök: 30
Fjärdebrunn: Din son verkar vara en riktig hejare på hoj vid ringa ålder. Ska bli intressant att se vad det kan leda till! Ni verkar ha riktigt kul tillsammans.

En bild på kompisens cykel ifrån dagens racertur. Mycket trevligt.

Bilagor

• DSC00011.JPG
    DSC00011.JPG
    112.1 KB · Besök: 41
Jo iaf jag har riktigt kul :) M tanke på att han är 5 bast får vi väl se vad som händer. Han tycker även fotbollsskolan är störkul och hockeyn sätter väl igång snart...:/

Tyvärr verkar det inte finnas andra ungar här i Saltis/Fiskis som cyklar, inte heller några dirtgropar då, så om jag ska tjäna som föredöme stannar nog utvecklingen av rätt snart är jag rädd.

Imorgon bär det av till Sicklaskiftet!

Senast redigerad av en moderator:
hanie skrev:
> Denna bild är tagen på mig i södertälje när
> en cuptävling gick av stapeln där i maj.
> Jag vill starkt påpeka att jag INTE slog över,
> utan tyckte mest att det var häftigt att
> front-wheela lite :b
> (notera även mina brutala benmuskler)
>
> ciao!

Den där nerförsbacken i början på varvet var lite knivig med ett par stenar på ett par ställen som man INTE skulle åka på. Trodde faktiskt att du slog över innan du skrev att du inte gjorde det=)

Kan tänka mig att det var ett par som fick syna marken lite närmare där.

Cyklade förbi denna vy i en liten fiskeby i sydöstra frankrike. Den hederliga gamla cykeln fångade mitt intresse och jag stannade till för att titta in genom fönstret som ledde till ett museum för hantverk och gammal teknik. Museet var stängt, men cykeln fick vara med på bild.
cykel.jpg ht=725

folk från kommunen va upp o tog lite bilder i bikeparken vi börjar bygga.

foto:kristinehamns kommun

Bilagor

• robban.jpg
    robban.jpg
    52.5 KB · Besök: 35
Tillbaka
Topp