ostrand
Aktiv medlem
Dagens fynd (bara diskussion, inga tips) – Läs första inlägget först!
Amazon UK har Garmin Fenix 7x Pro solar för halva priset kompis
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tillkommer något?Amazon UK har Garmin Fenix 7x Pro solar för halva priset kompis
Varför postade du inte i fyndtipstråden?Amazon UK har Garmin Fenix 7x Pro solar för halva priset kompis
Även i Sverige säljs den för under 6kSEKTillkommer något?
43% rabatt ser jag…
Missar jag något eller varför är dessa så billiga jämfört med andra Newmen Fade nav? Det manufacturers number som anges kan jag inte hitta på Newmens hemsida eller via Google
https://www.bike-discount.de/en/newmen-fade-mtb-sp-12x148mm-cl-28-hole-shimano-microspline-rear-hub
Ja precis, känns som att nått måste vara fel. Beskrivningen är identisk mot de som har senaste artikelnummret. Vill prova bygga hjul men vill ändå bygga något bra om än komma undan billigt om möjligtDet är nästan orimligt billig. Hos tysken brukar OEM grejer utan förpackning vara halva priset. Men det där är kanske en modell som har utgått får många år sen?
Finns ju flera olika fadenav för samma pris på sidan så något fel lär det inte vara.Ja precis, känns som att nått måste vara fel. Beskrivningen är identisk mot de som har senaste artikelnummret. Vill prova bygga hjul men vill ändå bygga något bra om än komma undan billigt om möjligt
Ja precis, känns som att nått måste vara fel. Beskrivningen är identisk mot de som har senaste artikelnummret. Vill prova bygga hjul men vill ändå bygga något bra om än komma undan billigt om möjligt
Toppen tack!Verkar inte vara nån gammal modell. Bara dubbla rabatt från vanlig.
Jag har hjul med fadenav och dom är bra och är tysta!Är det värt att köpa sig ett par?
Har nog ändå tänkt att köpa ett par nya hjul till sommaren, men med dem kanske man kan bygga något bra för en vettig peng.
Jag passade på, de har också Newmen kolfiberfälgar för MTB till bra pris så blev sådana ocksåÄr det värt att köpa sig ett par?
Har nog ändå tänkt att köpa ett par nya hjul till sommaren, men med dem kanske man kan bygga något bra för en vettig peng.
Ja, jag såg det också!Jag passade på, de har också Newmen kolfiberfälgar för MTB till bra pris så blev sådana också
Ok! Det får nog bli ett par då!Jag har hjul med fadenav och dom är bra och är tysta!
Tror jag betalade 14tkr för mina SL.X advanced när det begav sig, så det blir ju ett prisvärt bygge!Ja, jag såg det också!
Ok! Det får nog bli ett par då!
Ja, verkligen!Tror jag betalade 14tkr för mina SL.X advanced när det begav sig, så det blir ju ett prisvärt bygge!
Ja mina väger runt 1300 gram tror jag, men håller ändå för mina nästan 100kg.Ja, verkligen!
Såg ju ut att bli 1100-1200g för ~7kkr med xc-fälgarna.