Dagens fynd (bara diskussion, inga tips) – Läs första inlägget först!

Amazon UK har Garmin Fenix 7x Pro solar för halva priset kompis
Varför postade du inte i fyndtipstråden?
https://happyride.se/forum/threads/...ion-las-forsta-inlagget-forst.2464586/page-52

Tillkommer något?
43% rabatt ser jag…
Även i Sverige säljs den för under 6kSEK

Men, som har varit uppe här tidigare, Fenix 7 (+ flera modeller) tillhör en äldre generation som enbart kommer att få felrättningar, inga nya funktioner (möjligen väldigt begränsat med nya funktioner) framöver.
Jag vet, jag köpte sommaren -25 en Epix pro som även den är i samma sits

Missar jag något eller varför är dessa så billiga jämfört med andra Newmen Fade nav? Det manufacturers number som anges kan jag inte hitta på Newmens hemsida eller via Google

https://www.bike-discount.de/en/newmen-fade-mtb-sp-12x148mm-cl-28-hole-shimano-microspline-rear-hub

Det är nästan orimligt billig. Hos tysken brukar OEM grejer utan förpackning vara halva priset. Men det där är kanske en modell som har utgått får många år sen?

Det är nästan orimligt billig. Hos tysken brukar OEM grejer utan förpackning vara halva priset. Men det där är kanske en modell som har utgått får många år sen?
Ja precis, känns som att nått måste vara fel. Beskrivningen är identisk mot de som har senaste artikelnummret. Vill prova bygga hjul men vill ändå bygga något bra om än komma undan billigt om möjligt

Ja precis, känns som att nått måste vara fel. Beskrivningen är identisk mot de som har senaste artikelnummret. Vill prova bygga hjul men vill ändå bygga något bra om än komma undan billigt om möjligt
Finns ju flera olika fadenav för samma pris på sidan så något fel lär det inte vara.

Är det värt att köpa sig ett par?
Har nog ändå tänkt att köpa ett par nya hjul till sommaren, men med dem kanske man kan bygga något bra för en vettig peng.

Tillbaka
Topp