Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel säsong men billiga 45nrth-produkter på xxl i Arninge nu. Rätt många Dillinger fatbike-dubbdäck för 250kr stycket. Handskarna på bilden kostar 300kr. Kändes prisvärt.
Jag bor inte jättenära men om du ringer och kollar med butiken själv så kan jag hämta upp dem om de är betalade. Eller swisha i förskott så betalar jag i butiken.Lejon, eller någon annan i området. Jag är sugen på dubbdäck. Vilken dimension finns/fanns? Min ram klarar max 4,0. Någon som kan tänka sig agera ombud?
finns likadana på Jula till samma pris i olika häftiga färger också om man nu vill välja annat är Yosemite ;)Råkade gå förbi cykelavdelningen på biltema och såg dessa lock-on handtag för 49kr. Riktigt fynd tycker jag.
Jag har nu mera dessa på alla mina cyklar. Har inte känt någon skillnad mot finmärken jag haft tidigare.
![]()
Lock-on Grips
Ersättningshandtag för MTB- och BMX-cyklar. Grepp av gummi. Låsringar av aluminium. Ändpluggar ingår. Montering: 3 mm insexnyckel.www.biltema.se
De ser inte identiska ut och de har fått dåliga betyg på Jula om dålig passform så jag går inte i god för de där.finns likadana på Jula till samma pris i olika häftiga färger också om man nu vill välja annat är Yosemite ;)
aha! ok. jag har faktiskt inte testat dem men noterade att de fanns. Biltemas har jag på ett apr cyklar ;)De ser inte identiska ut och de har fått dåliga betyg på Jula om dålig passform så jag går inte i god för de där.
Ja, det hade kanske varit nåt. Frågan är om 51mm offset är ocyklingsbart 2021
Skynda och kööööp! Men bara S/M/L kvar.
![]()
GORE Wear C5 Gore-Tex Shakedry 1985 20/21, isolerande och vind-/vattentät cykeljacka herre - Svart - Cykeljacka | XXL
Läs mer om C5 Gore-Tex Shakedry 1985 20/21, isolerande och vind-/vattentät cykeljacka herre. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Lite väl bra visade sig då min beställning återkallades av Wiggle dagen efter.Wiggle har riktigt bra priser på vissa Kask hjälmar.
Bike Helmets | Road & MTB Cycle Helmets | Wiggle
Superb range of bike helmets at Wiggle, the online cycle shop! Choose a MTB, BMX or road cycle helmet from the best bicycle helmet brands around.www.wiggle.se
Samma här. ? Slog även till på 10 st Conti GP 5000 för totalt 700 kr men de backade även denna order... ?Lite väl bra visade sig då min beställning återkallades av Wiggle dagen efter.
Den gamla sanningen om att saker och ting kan vara för bra för att vara sanna lever upp till sitt rykte.Samma här. ? Slog även till på 10 st Conti GP 5000 för totalt 700 kr men de backade även denna order... ?
Jag känner mig sannerligen inte missledd; priserna var väldigt bra. ??Sorry för att jag missledde er. Det såg verkligen ut att vara sant med tanke på att det stod "90 % rabatt" osv. Men men, mot nya fynd!
Andas den eller är den tok-tät?Köpte en sådan här som höstpendlarjacka. Känns som bra pang för priset.
Bonustips: Om man börjar prenumerera på deras nyhetsbrev skickar de med en gratis vattenflaska. ?
https://shop.pearlizumi-eu.com/en-s...izumi-jacket-barrier-rove-m-gray-171320016rlm
Har inte hunnit testa den tillräckligt för att kunna ge ett vettigt svar, men första intrycket är att den inte är toktät. Snabbgooglade innan jag köpte och fann det här testet, tyckte den lät som vad jag var ute efter och slog till. https://road.cc/content/review/pearl-izumi-mens-rove-barrier-jacket-277585Andas den eller är den tok-tät?
Jag beställde också en nu ? En Large hade varit bra men magen sa XL ?Köpte en sådan här som höstpendlarjacka. Känns som bra pang för priset.
Bonustips: Om man börjar prenumerera på deras nyhetsbrev skickar de med en gratis vattenflaska. ?
https://shop.pearlizumi-eu.com/en-s...izumi-jacket-barrier-rove-m-gray-171320016rlm
Hoppas vi blir nöjda! Den är galet mjuk och skön iallafall! ?Jag beställde också en nu ? En Large hade varit bra men magen sa XL ?
Jag slog också till på en, men enligt tabellen ska jag ha medium, hoppas bara att ärmarna räcker till mina 188cm...?Hoppas vi blir nöjda! Den är galet mjuk och skön iallafall! ?
Jag kör medium och är 178 cm. Ärmarna är perfekta för mig. Har inte en aning om jag har normallånga armar dock. ?Jag slog också till på en, men enligt tabellen ska jag ha medium, hoppas bara att ärmarna räcker till mina 188cm...?
Eftersom trådskaparen verkar ha left the building så tar jag mig friheten att bryta lite mot trådreglerna och inflika att: Jävlar vilken grym jacka per krona! Den höll mig torr utifrån i en timmes regn i skogen och jag svettades inte mer än vanligt! Sitter som en smäck gör den också, enligt deras måttabeller.Köpte en sådan här som höstpendlarjacka. Känns som bra pang för priset.
Härligt! Har också kört den ett par dagar med varierat väder och är sjukt nöjd. Vattenskyddande lovar dom, men det är då fasen INTE en överdrift. ?Eftersom trådskaparen verkar ha left the building så tar jag mig friheten att bryta lite mot trådreglerna och inflika att: Jävlar vilken grym jacka per krona! Den höll mig torr utifrån i en timmes regn i skogen och jag svettades inte mer än vanligt! Sitter som en smäck gör den också, enligt deras måttabeller.
Eftersom trådskaparen verkar ha left the building så tar jag mig friheten att bryta lite mot trådreglerna och inflika att: Jävlar vilken grym jacka per krona! Den höll mig torr utifrån i en timmes regn i skogen och jag svettades inte mer än vanligt! Sitter som en smäck gör den också, enligt deras måttabeller.
Mitt taniga jag är 188cm och gick på en medium, men ärmarna räcker tillHur långa är ärmarna? Jag är egentligen M, men måste ofta ta L för att jag har långa armar. Gissar att det är så med denna?
Det låter bra. Jag är 184 cm och 67 kg då borde M funka för mig med?Mitt taniga jag är 188cm och gick på en medium, men ärmarna räcker till
värme får du bygga med lager under, men vind och vattenskydd räcker ju långt…Hur varm skulle ni säga att den är? Klarar man sig en bit in på vintern månne?
Kolla deras måttabeller, de var spot on för min kropp iafDet låter bra. Jag är 184 cm och 67 kg då borde M funka för mig med?