Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Fel säsong men billiga 45nrth-produkter på xxl i Arninge nu. Rätt många Dillinger fatbike-dubbdäck för 250kr stycket. Handskarna på bilden kostar 300kr. Kändes prisvärt.

Bilagor

• F1D7BC0C-94BA-4141-9217-BBE3FEFFE5D1.jpeg
    F1D7BC0C-94BA-4141-9217-BBE3FEFFE5D1.jpeg
    830.8 KB · Besök: 169
Fel säsong men billiga 45nrth-produkter på xxl i Arninge nu. Rätt många Dillinger fatbike-dubbdäck för 250kr stycket. Handskarna på bilden kostar 300kr. Kändes prisvärt.

Lejon, eller någon annan i området. Jag är sugen på dubbdäck. Vilken dimension finns/fanns? Min ram klarar max 4,0. Någon som kan tänka sig agera ombud?

Lejon, eller någon annan i området. Jag är sugen på dubbdäck. Vilken dimension finns/fanns? Min ram klarar max 4,0. Någon som kan tänka sig agera ombud?
Jag bor inte jättenära men om du ringer och kollar med butiken själv så kan jag hämta upp dem om de är betalade. Eller swisha i förskott så betalar jag i butiken.
Kan hämta efter jobbet någon dag i veckan i så fall och ta dem till Åkersberga där jag bor. PMa vid intresse.

Råkade gå förbi cykelavdelningen på biltema och såg dessa lock-on handtag för 49kr. Riktigt fynd tycker jag.
Jag har nu mera dessa på alla mina cyklar. Har inte känt någon skillnad mot finmärken jag haft tidigare.

Råkade gå förbi cykelavdelningen på biltema och såg dessa lock-on handtag för 49kr. Riktigt fynd tycker jag.
Jag har nu mera dessa på alla mina cyklar. Har inte känt någon skillnad mot finmärken jag haft tidigare.
finns likadana på Jula till samma pris i olika häftiga färger också om man nu vill välja annat är Yosemite ;)

Fynd och fynd men CykelCity började med rea på årets modeller nyligen:

Det är väl den tiden på året, sett liknande på Cykloteket.

Swedol Högsbo, Göteborg
Schysst verktygslådan, måste fälla upp locket innan man kan öppna lådorna.

556,25:-
PXL_20210812_111351796.jpgPXL_20210812_111405912.jpg

Senast ändrad:
Samma här. ? Slog även till på 10 st Conti GP 5000 för totalt 700 kr men de backade även denna order... ?
Den gamla sanningen om att saker och ting kan vara för bra för att vara sanna lever upp till sitt rykte.
Jag var i alla fall glad över att ha gjort ett riktigt klipp, över en hel natt, sedan blev jag glad över att ha sluppit göra av med pengar, dagen efter. Inte så tokigt ändå. ?

Sorry för att jag missledde er. Det såg verkligen ut att vara sant med tanke på att det stod "90 % rabatt" osv. Men men, mot nya fynd!

Fick min idag. 174 men fick bli XL pga magen och den är lagom stor, även ärmarna är lagom tycker jag. På torsdag får det bli premiärcykling med den.

Rejäl rabatt på Open-ramar:

Stadium har Wahoo Kickr 2018 för 10000. Kanske är ett intressant alternativ till kickr core osv.

Köpte en sådan här som höstpendlarjacka. Känns som bra pang för priset.
Bonustips: Om man börjar prenumerera på deras nyhetsbrev skickar de med en gratis vattenflaska. ?
https://shop.pearlizumi-eu.com/en-s...izumi-jacket-barrier-rove-m-gray-171320016rlm
Eftersom trådskaparen verkar ha left the building så tar jag mig friheten att bryta lite mot trådreglerna och inflika att: Jävlar vilken grym jacka per krona! Den höll mig torr utifrån i en timmes regn i skogen och jag svettades inte mer än vanligt! Sitter som en smäck gör den också, enligt deras måttabeller.

Eftersom trådskaparen verkar ha left the building så tar jag mig friheten att bryta lite mot trådreglerna och inflika att: Jävlar vilken grym jacka per krona! Den höll mig torr utifrån i en timmes regn i skogen och jag svettades inte mer än vanligt! Sitter som en smäck gör den också, enligt deras måttabeller.
Härligt! Har också kört den ett par dagar med varierat väder och är sjukt nöjd. Vattenskyddande lovar dom, men det är då fasen INTE en överdrift. ?

Hur långa är ärmarna? Jag är egentligen M, men måste ofta ta L för att jag har långa armar. Gissar att det är så med denna?

Hur varm skulle ni säga att den är? Klarar man sig en bit in på vintern månne?

Tillbaka
Topp