Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Garmin Varia RTL515 - 1 372,12 SEK (+ frakt, troligen en hundring som på TradeInn annars). Från TradeInn via en finsk prisjämförelsesida.
Hos TradeInn direkt så kostar produkten 1570 SEK inkl. frakt. Så samma pris som TradeInn - 100 kr i rabattkod?

Direktlänk till produkt:

Koden "STAR" gäller för 100 kr rabatt och verkar gälla på det mesta på siten som ny kund. Giltig till Sista december 2024 så inget akut BF-erbjudande!

Var någon kille som ville farma affiliate/ref-rabatter men det ovan är en direktlänk utan det tramset. Är man osäker så kan man gå till Starcart.com själv och söka på upp grejerna.

Starcart verkar vara någon finsk "AI-driven E-handelsplattform". Noll koll på legitimitet men en snabb morgon-kaffe-sökning gör att de passerar snifftestet. De verkar vara licensierade för betalningar driver fakturahantering + prisjämförelse/affiliate mot handlare. Typ som Klarna + Pricerunner.

"Starcart är en av Finansinspektionen i Finland licensierad betalningsinstitution."
"Starcart Payments Oy. | FO-nummer 3403473-5 | Helsinki, Finland"

Jag har till idag inte hört talas om Starcart och äger redan en Varia RTL515 så kommer inte pröva shoppa själv. Rekommenderar försiktighet som alltid från nya aktörer.

Ingen dunderdeal men iaf möjligt att få tag på RTL515 som kan blinka ute när man trampar på vägarna. (Trodde det endast var blinklösa 516 som gick att få tag med lev. till norra EU).
Jag har sedan tidigare en 516 men tror jag provar shoppa denna så får den gamla gå till sambon.

Eller en Lyrik Ultimate Charger 2.1 150mm för 314EUR:

r2-bike kör billigt porto i december. 3.75€ för oss svenskar.
1733683978088.png

Ganska lågt pris på Garmin Edge 530 (2095kr) och Garmin pulsband (559kr) hos Bikeshop just nu.

Jag slog till på denna med koden "OUTLET10" så blir det ytterligare 10%, då blev priset 43 000kr. Helt okej med kolfiberhjul och effektmätare. 105 Di2

Hiplock kostade väl i princip samma som det kostat hela vintern om man kollar prisjakt?
Ingen diskussion egentligen men nej ?
Hiplock d1000 ligger på 2849 på billigaste på prisjakt men ligger ofta standard på ca 3000. Nämnda webshop har haft något pris för 2659 nu med 10 procent till blev det 2393. Billigt för den typen av dyrare lås tycker jag.

USWE Men's Hybrid MTB Bib Shorts, troligtvis bara 1 styck per storlek (XS, S, M och L) för 479 kr (rek. pris 1600 kr) hos Outnorth. Har dammodellen och är nöjd.
Hos Mecenatalumni finns rabattkoder på 10% som funkar även på Outlet, då blir priset 431 kr
Med Benify får man 15% rabatt, då blir priset 407 kr
Fri frakt över 599 kr
Finns en del cykelkläder med bra rabatt
1738160288590.webp

Senast ändrad:
Bra pris på POC Kortal Race MIPS i olika färger och storlekar och bra pris på frakt.
Kännde inte butiken förr men ska vara seriös enligt min kollega.

Outlet10 på Canyon. 10 procent extra på redan rabatt. Riktigt bra pris på endurance med sram axs och powermätare

Tillbaka
Topp