Luzen
Aktiv medlem
Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!
Jag har sedan tidigare en 516 men tror jag provar shoppa denna så får den gamla gå till sambon.Garmin Varia RTL515 - 1 372,12 SEK (+ frakt, troligen en hundring som på TradeInn annars). Från TradeInn via en finsk prisjämförelsesida.
Hos TradeInn direkt så kostar produkten 1570 SEK inkl. frakt. Så samma pris som TradeInn - 100 kr i rabattkod?
Direktlänk till produkt:
![]()
Garmin Varia RTL 515 Radar Tail Light, se det lägsta priset på Starcart – Starcart
Rearview radar / rear lightstarcart.com
Koden "STAR" gäller för 100 kr rabatt och verkar gälla på det mesta på siten som ny kund. Giltig till Sista december 2024 så inget akut BF-erbjudande!
Var någon kille som ville farma affiliate/ref-rabatter men det ovan är en direktlänk utan det tramset. Är man osäker så kan man gå till Starcart.com själv och söka på upp grejerna.
Starcart verkar vara någon finsk "AI-driven E-handelsplattform". Noll koll på legitimitet men en snabb morgon-kaffe-sökning gör att de passerar snifftestet. De verkar vara licensierade för betalningar driver fakturahantering + prisjämförelse/affiliate mot handlare. Typ som Klarna + Pricerunner.
"Starcart är en av Finansinspektionen i Finland licensierad betalningsinstitution."
"Starcart Payments Oy. | FO-nummer 3403473-5 | Helsinki, Finland"
Jag har till idag inte hört talas om Starcart och äger redan en Varia RTL515 så kommer inte pröva shoppa själv. Rekommenderar försiktighet som alltid från nya aktörer.
Ingen dunderdeal men iaf möjligt att få tag på RTL515 som kan blinka ute när man trampar på vägarna. (Trodde det endast var blinklösa 516 som gick att få tag med lev. till norra EU).