Du får skola om dig helt enkelt. Det är ju uppenbarligen andra kompetenser som eftersöks...cubeforce sa:Jag fattar inte heller. Jag är skötare inom psykiatrisk heldygnsvård. Är det här vad man kallar missmatch på arbetsmarknaden?
Skulle aldrig söka ett jobb där de särskriver i jobbannonsen.Paco sa:Nu blev det genast bättre?
Har försökt blocka denna. Men för att vara helt säker skulle jag behöva url:en dit annonsen pekar, gissar att du inte har den?staine sa:Va fanken har jag googlat för att förtjäna denna reklam?
Den ska nu vara blockerad.me.I.am sa:Ok, inte idag men tycker den är värd sin plats i tråden:
Stolpskor menar du? :)gsb sa:Den plastar in skor som gamla televerkare har/hade.
Henrik_E sa:Skulle aldrig söka ett jobb där de särskriver i jobbannonsen.Paco sa:Nu blev det genast bättre?
staine sa:Va fanken har jag googlat för att förtjäna denna reklam?
42Hz sa:Kan inte Öhlins fixa särskrivningen på deras annons?
Mini_me sa:En kärnkraftsdriven dammsugare ?♂️
Bengt-re sa:Mini_me sa:En kärnkraftsdriven dammsugare ?♂️
Ser onekligen lite läbbig ut....
cubeforce sa:Jag fattar inte heller. Jag är skötare inom psykiatrisk heldygnsvård. Är det här vad man kallar missmatch på arbetsmarknaden?
Det är ju åtminstone en praktiskt användbar elcykel.Earlslick sa:Rasa mot reklamen. Snacka om missriktad målgrupp.
Earlslick sa:Rasa mot reklamen. Snacka om missriktad målgrupp.
emilh sa:Menar cykelkraft ”thrash” eller är handlar det kanske om att hålla rent i naturen?
emilh sa:Menar cykelkraft ”thrash” eller är handlar det kanske om att hålla rent i naturen?
Earlslick sa:Tror att jag hänger för mycket här när till och med reklamen kommer från happy.
Fjärdebrunn sa:Köra Happy utan bruntemat.
Kättare!!!
staine sa:Fjärdebrunn sa:Köra Happy utan bruntemat.
Kättare!!!
Såså han kanske bara inte är inloggad? Hoppas.