CosmicGirl
Medlem
Dagens happy-reklam
[OT]Jag känner mig mammlig när...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte ens särskilt förhärdad vad det nu är men jag tycker inte det ser särskilt aptitligt ut för det.JLarsson sa:Det där kan ju få även den mest förhärdade vegan att vilja börja äta djur :)
Rattnalle sa:Jag är inte ens särskilt förhärdad vad det nu är men jag tycker inte det ser särskilt aptitligt ut för det.JLarsson sa:Det där kan ju få även den mest förhärdade vegan att vilja börja äta djur :)
marr sa:Vad är meningen med reklamen för happy köp och sälj? Hänvisar oftast till borttagna annonser och ger ett väldigt b uttryck åt sajten. Känns lite oseriöst.
marr sa:Vad är meningen med reklamen för happy köp och sälj? Hänvisar oftast till borttagna annonser och ger ett väldigt b uttryck åt sajten. Känns lite oseriöst.
qma sa:marr sa:Vad är meningen med reklamen för happy köp och sälj? Hänvisar oftast till borttagna annonser och ger ett väldigt b uttryck åt sajten. Känns lite oseriöst.
+1
Dagens förträffliga happy-reklam. Jag har inte googlat nåt på detta ämne, men fick iofs även reklamen for kloakmässan.
Systemet känns väldigt bra humormässigt så ändra inte för mycket :)
Bengt-re sa:Traktordäck till cykeln?! Fatbike 2.0 ?
Pfaff sa:Bengt-re sa:Traktordäck till cykeln?! Fatbike 2.0 ?
Du bor väl utanför tullarna?
Bengt-re sa:Pfaff sa:Bengt-re sa:Traktordäck till cykeln?! Fatbike 2.0 ?
Du bor väl utanför tullarna?
Yepp.... kanske så enkelt. 1100 meter till närmsta åker....
Mini_me sa:Algoritmen överskattar min vänskapskrets grovt:
bluetail sa:Tycker den här är lite skum också...
...Klart man plastar in soffan i finrummet. Det gör väl alla? ??
bluetail sa:Tycker den här är lite skum också...
...Klart man plastar in soffan i finrummet. Det gör väl alla? ??
rekrevs sa:Jag är inte säker på att jag fattar sambandet mellan bilden och texten
jomper sa:Ser sådär ut. Det finns inte en skärmdump?
jomper sa:Olika, många androider är det hålla inne powerknappen som gäller.
jomper sa:Ser sådär ut. Det finns inte en skärmdump?