Berk
Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Men stora frågan är om detta också funkar i dina cykelskor.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt går att sälja med mördande reklam. Bortkastade pengar, spara dem och köp n+1.Förorenat vatten?
Firefox. ;)[gnäll]
Alltså dom där reklamerna som poppar upp över hela rutan från topbanner borde förbjudas, vad behöver jag installera för att blocka pop-up funktionen på en chrome läsare?
[/gnäll]
Tack, då slipper jag göra samma experiment. Provade kfc en gång på 90-talet och har inte bemödat mig med att gå tillbaka trots att jag är löjligt förtjust i (riktig, god) fried chicken.När jag var vid Bromma Blocks, där det finns en KFC, hoppade jag in för att kolla om det smakade så illa som jag mindes det. Det gjorde det.![]()
Alltså cirka 180 kr/liter. Förmodligen bra pris?
Alltså cirka 180 kr/liter. Förmodligen bra pris?
Stans kostar bara lite mer hos tysken men slime kostar en bråkdel utanför Sverige. Jag har bara inte hittat nån bra leverantör.Alltså cirka 180 kr/liter. Förmodligen bra pris?
Är inte själva inköpet rätt billigt? Det är väl prenumerationskostnaden som brukar dra iväg?
Är inte själva inköpet rätt billigt? Det är väl prenumerationskostnaden som brukar dra iväg?
Typexempel på det som brukar kallas för "captive pricing".Är inte själva inköpet rätt billigt? Det är väl prenumerationskostnaden som brukar dra iväg?