Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Utesluter det ena det andra?Nu blev man ju fundersam, har man suktat lite för mycket efter det till vänster eller till höger?
Visa bilaga 771404
Nu har webläsaren tydligen börjat dölja reklam för att dom tar för mycket av datorn :D
Svårt att skaka fram 10 miljoner nu också kan jag säga.En bättre fråga är hur jag skakar fram 10miljoner+ innan året är slut
Känns som jag borde fått reklamen för 40 år sen.
250 000 om året så är det fixSvårt att skaka fram 10 miljoner nu också kan jag säga.
Denna - och många lika - finns överallt på ”sociala medier”. Och Happy är väl om något ett socialt medium?Visa bilaga 801924
Vad har Happy för leverantör av reklam ens? Det är den enda hemsidan där jag får absurda scam-reklamen som denna, nästan så man misstänker att det är en The Onion-parodi på hur clickbaitreklam ser ut. Ingen annan hemsida har frekvent lika underhållande reklam som denna. Såklart blandat med übervanlig reklam för typ nya Kia-modellen eller Skistar.
Jag klagar inte, men jag blir fundersam.
Spraya WD-40… om du är ensam …
Upplys oss.Visa bilaga 801924
Vad har Happy för leverantör av reklam ens? Det är den enda hemsidan där jag får absurda scam-reklamen som denna, nästan så man misstänker att det är en The Onion-parodi på hur clickbaitreklam ser ut. Ingen annan hemsida har frekvent lika underhållande reklam som denna. Såklart blandat med übervanlig reklam för typ nya Kia-modellen eller Skistar.
Jag klagar inte, men jag blir fundersam.
När jag googlade hittade jag bara varningar om att det förstör gummitätningar och gör badkaret farligt halkigt, med mera.Upplys oss.![]()
Det var så förr när alla hemsidor körde Google Ads rakt av. Nu är det mer spritt, beroende på leverantör. Jag till exempel är nitisk med att neka kakor varje gång så jag får mer slaskhinks-reklam som ej är riktad.vad¨å reklamen är väl baserat på vad en själv söker hos sökmotorn ?
"Vi är överallt."Nu har jag skrivit för mycket i bolltråden.
Visa bilaga 818516