Dagens happy-reklam

Dagens happy-reklam
Nu blev man ju fundersam, har man suktat lite för mycket efter det till vänster eller till höger?
IMG_3509.webp

Dagens happy-reklam
IMG_8954.webp

Har börjat få denna nu på senaste trots att jag har ca 40 år kvar innan pension själv som det ser ut just nu. Antar att det är ganska smart av företaget att köra reklamen just här dock. Det är lite gubbigt har jag märkt, på både gott och ont ibland.

Dagens happy-reklam
IMG_1253.webp

Vad har Happy för leverantör av reklam ens? Det är den enda hemsidan där jag får absurda scam-reklamen som denna, nästan så man misstänker att det är en The Onion-parodi på hur clickbaitreklam ser ut. Ingen annan hemsida har frekvent lika underhållande reklam som denna. Såklart blandat med übervanlig reklam för typ nya Kia-modellen eller Skistar.

Jag klagar inte, men jag blir fundersam.

Dagens happy-reklam
Visa bilaga 801924

Vad har Happy för leverantör av reklam ens? Det är den enda hemsidan där jag får absurda scam-reklamen som denna, nästan så man misstänker att det är en The Onion-parodi på hur clickbaitreklam ser ut. Ingen annan hemsida har frekvent lika underhållande reklam som denna. Såklart blandat med übervanlig reklam för typ nya Kia-modellen eller Skistar.

Denna - och många lika - finns överallt på ”sociala medier”. Och Happy är väl om något ett socialt medium?

Och vad överträffar dagens första kopp kaffe med lätt drag av WD40?

Dagens happy-reklam
Visa bilaga 801924

Upplys oss. 😃

Dagens happy-reklam
Jag har helt lämnat FB (nåja konto kvar för messenger) och, tyvärr, slagit på ad-block på Happy. I bägge fallen pga att reklamen har blivit så otroligt dålig.

Det är lite generellt att jag nästan tror att det är ett självskadebeteende. Är det så illa att det bara är scammare som är villiga att betala för reklam idag, och de som driver siter då måste ta de pengarna?

Dagens happy-reklam
1767286024224.webp

Alltså, jag klickade inte första gången och kommer inte klicka senare heller. Lite jobbigt att den tar över hela skärmen varje gång man går till forumstartsidan?

Dagens happy-reklam
Alltså, vad är det egentlige för fel på min hjärnas associationsbanor??
Den här reklamen dyker ofta upp för mig på Happy och bilden högst upp till höger alltså....
Bara ren djävulskap...

IMG_7091.webp

Tillbaka
Topp