Dagens Happy-spotting

Hasse#7

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Mystiken kring Soldiers of KBCK fortsätter. Körde om en sådan ryttare i morse 6.56 före Botkyrka k:a i riktning Sötelje. Vem vare?

H.

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Spottade jag kanske Roskai och annan okänd sittandes i bilen på väg ut från Max i Länna i fredags kväll?

Svart Pole på taket var det iaf.

staine

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Kan eventuellt ha varit Kitzblitz jag spottade vid Coke-fabriken i Jordbro i förmiddags. Men farten var hög så svårt att vara säker. :)
(Sen spottades ett gäng Falken i V-haninge och sen tre Sumo ner mot Stav samt ett par stoCKholm-are ner längs gamla 73-an.)

desmo

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Sandfärgad Transition och cyklist med midjeväska - kan bara vara Makten. Sågs idag vid 12-tiden vid Hammarby. Själv hade jag löpardojor på och sprang upp och ner..

Makten

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
desmo sa:
Sandfärgad Transition och cyklist med midjeväska - kan bara vara Makten. Sågs idag vid 12-tiden vid Hammarby. Själv hade jag löpardojor på och sprang upp och ner..
Stämmer bra det! :-) Det verkar rätt ont om Transition-hojar i Hellas av nån anledning. Dock var vi två i samma sällskap idag.

qma

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Idag var ju alla möjliga i skogen på ganska stor gemensam rajd, men jag hälsade på lite av en enhörning som jag inte sett på flera år - tobias/frost var ute på tur med en kollega till mig.

Hasse#7

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Möjlig bigmollospotting. 6.40 Kyrkvägsutfarten Ekerö. Cross med sidoväska. Blå kläder med orange och gult samt ÅF logga. Kan vara fel men kändes rimligt.

Hasse#7

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Nu när det är ljusare ser jag nästan dagligen den grå On One-pendlaren som kommer förbi jobbet från Linahållet. Får lust att ropa men det känns ändå lite konstigt. Hursomhelst ger jag 10 av 10 på konsekvent val av cykel som transport.

Hasse#7

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Nu när det är ljusare ser jag nästan dagligen den grå On One-pendlaren som kommer förbi jobbet från Linahållet. Får lust att ropa men det känns ändå lite konstigt. Hursomhelst ger jag 10 av 10 på konsekvent val av cykel som transport.
Nu har jag tänkt efter kan det vara Slimm jag ser? Kom på att han svarat för åratal sen i kajaktråden.

heklamama

Aktiv medlem
Dagens Happy-spotting
Spottade mzi:s stiliga skägg i Aspudden i fredags.
Var dock oförmögen att ta kontakt pga himmelriket i form av kantareller, Sillerones, ärtor, vinofino +ANNAT

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer